Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ekstra lys, lange lys på bil

stamkunde

Anbefalte innlegg

Styrmann Smisk skrev (11 timer siden):

Hvilken bil har du?

Og forresten, ekstralys.no har vanvittig dårlige priser sammenlignet med konkurrentene sine.

https://www.valostore.no/no/produkt/ekstralysrele_xbb_obd_dongle_powerunit

Stamkunde svarer ikke ikke på spørsmålet ditt om "hvilken bil han har". Han ute etter å diskutere alt mulig. Han trenger verken ny laptop eller lange lys på bilen. Så hvis han lager en ny tråd igjen er det kun for fordi han vil diskutere om temaet. Det er ikke fordi han "trenger hjelp". Blir litt feil måte når det finnes tråder der man kan diskutere om alt og ingenting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Svein M skrev (11 timer siden):

Jeg ser at det lysrele er oppgitt til max 180 watt ved 12V (15A).

Den "3-PAKK SUPERVISION ANCORA 7" PRO EKSTRALYSPAKKE" er oppgitt til 84W, men det er vel per lykt.

ekstralys jeg vil kjøpe har 190W. 

Lenke til kommentar
Styrmann Smisk skrev (1 time siden):

Videre anbefaling er å ta kontakt med verksted som skal utføre jobben for deg. Melder meg ut her nå

Godt valg! Jeg stiller meg mer kritisk ved å stille spørsmålet om han verken har bil eller førerkort. 

Lenke til kommentar
stamkunde skrev (3 timer siden):

ekstralys jeg vil kjøpe har 190W. 

Når det er over 180W så bruker en bare releet til å styre et større rele som gir strøm til lyktene. F.eks Valostore.no sin side for "Ekstralysrelé XBB" viser link til koblingskjema.

Om du vil ha bryter for å slå av/på bruk av ekstralysene så krever det at en trekker ledninger til bryteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...