Gå til innhold

CPU kjøler til delta 80x80 ? :D

Magnus-

Anbefalte innlegg

jeg har en delta 80x80 vifte på en zalaman5700 kjøler.. med p4533mhz 2,[email protected] i et asus p4pe, kjører Vcore på 1.675.. den ligger på ca 40 grader idle og noe rundt 55 under load. noen som har en GOD kjøleribbe å anbefale? om det er mulig å få temperaturen litt ned er jeg villig til å betale for det. har også 6 vifter i kabinettet utenom CPU vifta. setter pris på litt tips basert på egne erfaringer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sitter på skolen med ubertreig linje, venter til jeg kommer hjem med å se de filmene osv :) tilbakemelding kommer da. thermalright virker jo temmelig heftig, 100% kobber :p:p men har hørt masse bra om swiftech også, men ikke noe fra den nye.. skal se når jeg kommer hjem i 3 tiden :> takk for linkene

Lenke til kommentar
sitter på skolen med ubertreig linje, venter til jeg kommer hjem med å se de filmene osv :) tilbakemelding kommer da. thermalright virker jo temmelig heftig, 100% kobber :p:p men har hørt masse bra om swiftech også, men ikke noe fra den nye.. skal se når jeg kommer hjem i 3 tiden :> takk for linkene

Bare hyggelig ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjører delta 80x80 og swiftech. kjøler OK, til å vere luftkjøling.

vcore 1.85v

xp2600+@2475mhz ca 52-53 grader max load. (I asus pcprobe står det 35-36, men det må vere feil.

Når jeg kjører xp2600 uten noe klokking, ligger cpu temp på ca 34-35 på max load, og 27-28 idle.

Diggbar ribbe :thumbs:

Lenke til kommentar

Tror

Clone baby
har noen gode tips,

wiftech er vel den som de fleste foretrekker, har iallefall høyrt at den skal være meget god.
Det vil jeg si! :yes: Har selv Swiftech MCX462+ :D

Den holder min Athlon 1400-1507MHz (Tbird :lol: ) under kontroll!

LOZER :cool: 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...