Nilz1 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei! Lurer på om det finnes noen som har fått prøvd V600, og som eventuelt vet når denne kommer på markedet. Har fått en pris på 3990,- uten binding, er det noen som vet om den stemmer. Og til alle som skal rakke ned på menyene til Motorola, vennligst lag en egen tread. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg visste ikke at den var kommet til Norge enda, eller var det fra en butikk, som er en av de første som har fått den inn ? Lenke til kommentar
rhumbor Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 ser at www.ktfw.de selger den til ca den prisen så det høres ut som en sannsynlig pris.....den skal komme i første kvartal sa de på Motorola.. Virker som en lovende telefon...gleder meg Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Liker egentlig V500 bedere jeg for min del. Synes faktisk den er penere. Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg fikk pris fra en forhandler, men han hadde ikke fått den i butikken enda. Synes den ser veldig bra ut, og har alt som E700 mangler. Håper Motorola får det til denne gangen, lei av Nokia og SE. Lenke til kommentar
rhumbor Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Er ikke helt enig i at V500 er finere men smaken er som baken Såg det stod i artikkelen til amobil at v600 er ca like stor som E700 så jeg venter i spenning. lurte på å bestille den direkte fra tyskland,de har den nå. Endret 13. januar 2004 av rhumbor Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Vil gjerne ha en forhandler å forholde meg til når det gjelder Motorola, det er så få som tar slike saker, så jeg venter til den kommer til Norge. Men jeg gleder meg Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Uff motorola, det er ikke noe bra synes jeg, men ikke ta mitt ord for det Endret 14. januar 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Nei, det finnes jo ingen mobiler som er bra, en eller annen kan jo finne en feil med hvilken som helst telefon. Men vi må ha!! Har sjekka littt på mobile-review.com og ser ut som de kommer like godt ut som E700 bare litt større og tyngre. http://www.mobile-review.com/forum2/showth...p?threadid=6007 Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 the phone cannot ring and vibrate at the same time. kjipt ser ut som en bra mobil.. den har jo temmelig fin skjerm til å være en "vanlig" mobil (ikke symbian eller windows eller no).. 220x178 pixler.. Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) the phone cannot ring and vibrate at the same time. kjipt ser ut som en bra mobil.. den har jo temmelig fin skjerm til å være en "vanlig" mobil (ikke symbian eller windows eller no).. 220x178 pixler.. Men den vibrerer først så ringer, forhåpentligvis, slik som andre M telefoner. Endret 15. januar 2004 av Nilz1 Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Men den vibrerer først så ringer, forhåpentligvis, slik som andre M telefoner. Som Samsung. uheldighvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå