Ludvig86 Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 Hei alle og God Jul! Guttungen har fått seg en PS4 til jul. Jeg prøver å kjøpe ett PS+ abb. Men får ikke skrevet inn navnet riktig til kortinnhaver da jeg trenger en «ø» til Etternavnet. Hvordan i alle dager får jeg inn denne? // Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 Prøver du å taste navnet på konsollen? Valgt norsk tastatur først? Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 24. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2022 Fant ett tastatur jeg koblet meg til med, men fikk bare opp en kolon når jeg trykte «ø» Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 (endret) Jeg bruker ikke spillkonsoll, men det er åpenbart at din konsoll tror du bruker et annet tastaturoppsett enn det du faktisk gjør. Antakelig må du velge norsk tastaturoppsett under innstillingene, så den knappen vil skrive ø. Antar at konsollen ved første gangs bruk ber om masse opplysninger, som språk, land, tastaturoppsett, trådløst nettverk osv. Endret 24. desember 2022 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 Om du ikkje får fram Ø'en så bruker du "oe". Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 25. desember 2022 Del Skrevet 25. desember 2022 Er flere steder kort-navn ikke godtar æ,ø og å uansett hvor norsk alt annet er. Du kan skrive hva som helst på navn der. Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 25. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2022 Da er det i såfall rart det ikke går. Men har fått tips om at det er mulig å gjøre dette på nettet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. desember 2022 Del Skrevet 25. desember 2022 Registrering blir nok enklest i nettleser på pc. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå