Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 Da er et særdeles krevende år snart over og potensialet for å få et bedre 2023 er stort. Globalt heter fellesnevneren for krig, inflasjon, energimangel og utrygghet Vladimir Putin. Det største ønsket for 2023 blir derfor at han spyles ned i kloakken der han hører hjemme. Mine egne forsetter handler om å låse inn de siste åras utfordringer og legge positive planer for de neste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 Positive planer her også, skal gå ned 10 kg i vekt Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 Se litt mer på reality serier Spille mer Trene litt mindre Spise større mengder rødt kjøtt Gi opp ideen om å slutte å fyllerøyke Bruke opp alle egenmeldingsdagene i løpet av året Dette skal jeg få til. 1 1 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 Jeg trenger å balansere arbeid og hvile bedre .. Så jeg skal etter beste evne gjøre 8-8-8-regelen til vane: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 shockorshot skrev (55 minutter siden): Se litt mer på reality serier Spille mer Trene litt mindre Spise større mengder rødt kjøtt Gi opp ideen om å slutte å fyllerøyke Bruke opp alle egenmeldingsdagene i løpet av året Dette skal jeg få til. :-)) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 Det har vært 3 år med dritt nå. Håper virkelig på et bedre 2023.. Går ned til 4 dagers arbeidsuke og håper på å få overskudd til å trene regelmessig igjen, og gjøre noe annet enn å gå fra kontorstolen til sofaen etter jobb. Hadde også vært en fordel å bli litt mer sosial. Være mer ute. Vil også bli noenlunde god på gitar. Holdt på i 3 uker nå, og har foreløpig god fremgang 59 minutes ago, shockorshot said: Bruke opp alle egenmeldingsdagene i løpet av året Skal også prøve å bruke opp alle egenmeldingsdagene, i stedet for å ha måneder med sykemelding. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 Kakeshoma skrev (6 minutter siden): Det har vært 3 år med dritt nå. Håper virkelig på et bedre 2023.. Går ned til 4 dagers arbeidsuke og håper på å få overskudd til å trene regelmessig igjen, og gjøre noe annet enn å gå fra kontorstolen til sofaen etter jobb. Hadde også vært en fordel å bli litt mer sosial. Være mer ute. Ja de siste årene har vært historien om krise etterfulgt av krise. Nå gjelder det virkelig å velge det positive / oppmuntrende og realisere. Å være mer sosial og være mer ute er gode mål som de fleste har muligheter til. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 34 minutes ago, Kakeshoma said: Det har vært 3 år med dritt nå. Håper virkelig på et bedre 2023.. Går ned til 4 dagers arbeidsuke og håper på å få overskudd til å trene regelmessig igjen, og gjøre noe annet enn å gå fra kontorstolen til sofaen etter jobb. Hadde også vært en fordel å bli litt mer sosial. Være mer ute. Vil også bli noenlunde god på gitar. Holdt på i 3 uker nå, og har foreløpig god fremgang Skal også prøve å bruke opp alle egenmeldingsdagene, i stedet for å ha måneder med sykemelding. Håper du får en bra 2023! 1 Lenke til kommentar
Malakitt Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 2022 har vært fælt for meg mentalt sett. Nå på slutten av året har jeg fått det litt bedre etter mye hard jobbing og jeg håper jeg klarer å vedlikeholde/jobbe mer gjennom 2023. Å ta vare på meg selv, fysisk og psykisk, er mitt største mål for 2023. 1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 15 minutes ago, Malakitt said: 2022 har vært fælt for meg mentalt sett. Nå på slutten av året har jeg fått det litt bedre etter mye hard jobbing og jeg håper jeg klarer å vedlikeholde/jobbe mer gjennom 2023. Å ta vare på meg selv, fysisk og psykisk, er mitt største mål for 2023. Heier på deg! Lenke til kommentar
itgrevelin Skrevet 25. desember 2022 Del Skrevet 25. desember 2022 On 12/24/2022 at 10:15 AM, Kakeshoma said: Går ned til 4 dagers arbeidsuke og håper på å få overskudd til å trene regelmessig igjen Dette gjorde eg og, eg tok det helt ned til 70%, og livet ble magisk mye bedre. Får vanvittig mye mer tid til å være fysisk aktiv og å lage god mat fra grunnen av. Synes 37.5t i uken er alt for mye 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå