testus Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 (endret) Finnes det en vekkerklokke-app hvor man kan legge inn unntak/ regler i forhold til oppsatte vekketider/ dager? Hadde vært veldig greit å kunne lagt inn f.eks 17 mai, 24 desember, 25 desember, 26 desember, 31 desember og 01 januar som dager klokken ikke skal ringe på selv om noen av disse dagene skulle ende på en hverdag Endret 24. desember 2022 av testus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 (endret) Du kan legge inn forskjellige alarmer til forskjellige datoer med klokkeslett på Android sin klokke. Samt mye mer. Edit: For å presisere, mener jeg den klokkeappen som er forhåndsinstallert på Samsung telefoner. Du trykker på + så velger du dato og tidspunkt for ønsket alarm. Endret 24. desember 2022 av Slettet-7QKwQIfm Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 Bugle skrev (9 timer siden): Du kan legge inn forskjellige alarmer til forskjellige datoer med klokkeslett på Android sin klokke. Samt mye mer. Fortell trådstarter om hvordan 1 Lenke til kommentar
testus Skrevet 1. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2023 Hei og godt nyttår. Beklager ekstremt klønete formulering i utgangspunktet og sent svar. Ønsket mitt er en vekkerklokke som i utgangspunktet ringer mandag til fredag men hvor jeg har mulighet til å legge til å legge til unntak. La oss at jeg legger inn 17mai som er en dag den ikke trenger å ringe, hvis 17mai da kommer på en hverdag så ringer ikke klokken siden den datoen ligger allerede inne som en unntaksdato Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 1. januar 2023 Del Skrevet 1. januar 2023 Mulig Sleep as Android kam brukes. 🤔 Ikke testet selv men den skal være avansert og med mange muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå