Gå til innhold

mp3spiller

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge tenkt meg å kjøpe en mp3 spiller siden jeg har veldig mye (og får stadig mer) mp3'er. Jeg har klart meg hittil å bruke PDA som mp3 avspiller, men nå vil jeg ha noe annet. Jeg er litt gjerrig, så jeg vil helst ikke kjøpe de dyreste modellene, med andre ord ikke noen av de harddisk baserte løsningene (som jeg ikke forstår kan være så dyre med tanke på dagens harddisk priser). De minnebrikkebaserte løsningene er heller ikke akkurat noe alternativ, dem er små og det er bra, men skal man ha litt plass så blir dem fort dyre. Så jeg vurderer en mp3-cd løsning... dem er riktignok litt store, men det er ikke noe problem for meg. Det som blir spørsmålet, hvilken avspiller skal jeg velge... jeg er ikke direkte kresen på lyd, men når jeg hører noe dårlig kvalitet blir jeg fort litt sur. En annen ting er organisering av sanger, det er greit at det litt system og fjernkontroll er ikke å forakte. Så, hvilken avspiller burde jeg velge utifra mine kritererier?

Endret av Da_Assassin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du noen link til en norsk butikk som selger denne?

Tror kanskje ikke den finnes her i landet.

Jeg kjøpte den på tur i Canada, momsfritt og greier (alle varer kan kjøpes uten moms når du skal ta dem med hjem. Du må etter egen samvittighet betale norsk moms når du kommer hjem.)

Du vil nok spare 1/3 av prisen om du bestiller den fra utlandet, selv om du må betale avgift og norsk moms (husk å be butikken trekke fra deres lands moms)

Men den Sonyen så jo ikke så verst ut heller, selv om den var litt stor og manglet wma-støtte og fjernkontroll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...