MrVilla Skrevet 22. desember 2022 Del Skrevet 22. desember 2022 Hei Noen som vet hvordan man kan få samme tilgang på tjenester i utlandet som hjemme slik at jeg får norsk tekst? Virker som de fleste tjenestene har sperret for VPN. Tenker da på tjenester som netflix, viaplay, hbo, disney etc Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 22. desember 2022 Del Skrevet 22. desember 2022 MrVilla skrev (2 timer siden): Hei Noen som vet hvordan man kan få samme tilgang på tjenester i utlandet som hjemme slik at jeg får norsk tekst? Virker som de fleste tjenestene har sperret for VPN. Tenker da på tjenester som netflix, viaplay, hbo, disney etc Det tror jeg du vil få problemer med ja. Det går bra i EØS men i Asia tror jeg du vil slite. Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 24. desember 2022 Del Skrevet 24. desember 2022 (endret) Jeg har installert Open VPN server hjemme. Dette blir ikke sperret av Netflix, Viaplay, HBO, NRK, TV2 som er de jeg har testet. Brukte det for å se litt fotball, F1, nyheter og filmer på ferie utenfor Europa nå i høst. Nyere routere-wifi-bokser i pris midt segmentet og opp, har ofte innebygget støtte for VPN Server eller man kan sette opp en egen "pc" som VPN Server. Endret 24. desember 2022 av bar1 Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 25. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2022 bar1 skrev (23 timer siden): Jeg har installert Open VPN server hjemme. Dette blir ikke sperret av Netflix, Viaplay, HBO, NRK, TV2 som er de jeg har testet. Brukte det for å se litt fotball, F1, nyheter og filmer på ferie utenfor Europa nå i høst. Nyere routere-wifi-bokser i pris midt segmentet og opp, har ofte innebygget støtte for VPN Server eller man kan sette opp en egen "pc" som VPN Server. Interessant. Det skal jeg sjekke opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå