Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Haugaland Kraft ruller ut bredbånd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sniker seg inn

Haugaland Kraft har de siste årene ikke gravd en eneste grøft uten at det også blir lagt ned kabler med mulighet til å trekke fiberoptiske kabler i ettertid. Det siste året har det i alle nye boliger på Haugalandet også blitt lagt inn hovedstrømledninger med plass til framtidige fiberoptiske kabler.

Ser man det :D

Dykk i Haugaland, gled dykk som ******!! Med ekte breiband så er mogligheitane så mykje betre på internett.

Endret av siDDIs
Lenke til kommentar
Hipp hurra for svarte ******!! :dribble:

Nå ska det bli fart i sakene! Best av alt e jo at eg bor akkurat der dei bygge ut! :thumbs:

Noen som forøvrig kan vise til ka dei har å tilby av hastigheter og sånt?

18 TV-kanaler, online videoutleie og surfehastigheter på enten 2 eller 10 Mbit/s !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ligger inne i teknologien som Haugaland Kraft har kjøpt fra Lyse Energi.

Lenke til kommentar
Vel talt, rett fra hjertet 

Dette blir meget digg, men hvem får dekning? Kommuner og slik.

Haugaland Kraft er jo eid av kommunene på Haugalandet, så vil nok tro at det kommer til å bli bygget ut i alle disse kommunene... Eller kanskje ikke utsira? :)

Lenke til kommentar
Vel talt, rett fra hjertet  :cry:

Dette blir meget digg, men hvem får dekning? Kommuner og slik.

Dette er tatt fra internett sidene til Haugaland kraft:

Hvem kan få bredbånd nå?

Vi er nå i gang med utbyggingen av vårt pilotprosjekt for fiberoptisk Bredbånd i Tysvær.

I løpet av februar vil vi sende vi ut invitasjon til de som bor i Skåredalen til et informasjonsmøte på Skåredalen Skole.

Vi har som ambisjon at store deler av vår regionen skal få dette tilbudet i løpet av de kommende årene.

Mer det står "kommende årene" så ting kan vel ta litt tid for en del av oss.

Endret av ken0
Lenke til kommentar

Då tar du grundig feil, den servicen, kvaliteten og stabiliteten Lyse gir meg er noko VELDIG få andre Internett leverandører kan måle seg med.

Det er toppen 5 minutter telefonkø. Er problemet meir avansert som blir du med ein gang satt over til ein tekniker som HAR peiling.

Det er ALDRI linje feil. Internett er nede 15 minutter totalt på 6 månedar. Telefon og TV funker som ein draum.

Lyse lever service som er omtrent håplaust å finna idag.

Eg må legge til, eg fekk statisk IP frå Lyse på TIMEN og det var klokka 8 om kvelden!! Det er ****** meg imponerandes. Tele 2 bruker ein heil dag bare å få meg på nettet.

Endret av siDDIs
Lenke til kommentar

De bygger ut SDSL Drangedal Everk oxo, men jeg har venta på ADSL siden september... :angry: Fikk vite med SDSL så måtte jeg innen 10 km fra sentralen..og det går :thumbs: men fikk vite idag at de skulle satse på ADSL isteden for og da må jeg bo innen 4km fra sentral :scared::( noe som ikke går...hmfs...

Endret av ProXimO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...