qouz Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Endelig ser det ut til at Haugaland Kraft starter utbyggingen av bredbånd! Haugaland Kraft ruller ut bredbånd Lenke til kommentar
nxm Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Eidsiva Energi skulle vist også gjøre dette. De har/hadde et testnett oppe i Elverum, leste om det i Østlendingen i fjor engang. Lenke til kommentar
Radiv_ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Nice håper utbyggingen går fort, og at jeg snart kan få. Hvis de ikke har planer om å bygge ut her jeg bor, får jeg vel flytte Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hipp hurra for svarte ******!! Nå ska det bli fart i sakene! Best av alt e jo at eg bor akkurat der dei bygge ut! Noen som forøvrig kan vise til ka dei har å tilby av hastigheter og sånt? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Sniker seg inn Haugaland Kraft har de siste årene ikke gravd en eneste grøft uten at det også blir lagt ned kabler med mulighet til å trekke fiberoptiske kabler i ettertid. Det siste året har det i alle nye boliger på Haugalandet også blitt lagt inn hovedstrømledninger med plass til framtidige fiberoptiske kabler. Ser man det Dykk i Haugaland, gled dykk som ******!! Med ekte breiband så er mogligheitane så mykje betre på internett. Endret 13. januar 2004 av siDDIs Lenke til kommentar
geiri Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hipp hurra for svarte ******!! Nå ska det bli fart i sakene! Best av alt e jo at eg bor akkurat der dei bygge ut! Noen som forøvrig kan vise til ka dei har å tilby av hastigheter og sånt? 18 TV-kanaler, online videoutleie og surfehastigheter på enten 2 eller 10 Mbit/s !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ligger inne i teknologien som Haugaland Kraft har kjøpt fra Lyse Energi. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det betyr og moglegheit for 100mbit internett ganske snart og Tenk med 100mbit internett så kan eg få til 100 000 stykker som høyrer på webradion min =) Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det betyr og moglegheit for 100mbit internett ganske snart og Tenk med 100mbit internett så kan eg få til 100 000 stykker som høyrer på webradion min =) 100 000 var vel mye, though Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 det var kanskje ein 0 for mykje Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ser man det Dykk i Haugaland, gled dykk som ******!! Med ekte breiband så er mogligheitane så mykje betre på internett. Vel talt, rett fra hjertet Dette blir meget digg, men hvem får dekning? Kommuner og slik. Lenke til kommentar
qouz Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Vel talt, rett fra hjertet Dette blir meget digg, men hvem får dekning? Kommuner og slik. Haugaland Kraft er jo eid av kommunene på Haugalandet, så vil nok tro at det kommer til å bli bygget ut i alle disse kommunene... Eller kanskje ikke utsira? Lenke til kommentar
Radiv_ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Vel talt, rett fra hjertet Dette blir meget digg, men hvem får dekning? Kommuner og slik. Dette er tatt fra internett sidene til Haugaland kraft: Hvem kan få bredbånd nå? Vi er nå i gang med utbyggingen av vårt pilotprosjekt for fiberoptisk Bredbånd i Tysvær. I løpet av februar vil vi sende vi ut invitasjon til de som bor i Skåredalen til et informasjonsmøte på Skåredalen Skole. Vi har som ambisjon at store deler av vår regionen skal få dette tilbudet i løpet av de kommende årene. Mer det står "kommende årene" så ting kan vel ta litt tid for en del av oss. Endret 13. januar 2004 av ken0 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det hadde vore absolutt MAKS om eg kunne ha fått fiber lagt inn på gården min i nedre Vats. Då er det ingen problemer for meg å flytta vekk frå storbyen og koma meg ut på landet der det er friskt og roleg. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Gleder meg,bare kjipt dem begynner i feil side av byen:( TaZ Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Endelig ser det ut til at Haugaland Kraft starter utbyggingen av bredbånd! Haugaland Kraft ruller ut bredbånd Vel og bra det, men har erfaring med at alle kraftlevrandører som ruller ut bredbånd i hytt og pine gjør elendig arbeid. Følger ikke standarder osv. De har mye å lære av sånn som uninett og andre seriøse nettlevrandører! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Då tar du grundig feil, den servicen, kvaliteten og stabiliteten Lyse gir meg er noko VELDIG få andre Internett leverandører kan måle seg med. Det er toppen 5 minutter telefonkø. Er problemet meir avansert som blir du med ein gang satt over til ein tekniker som HAR peiling. Det er ALDRI linje feil. Internett er nede 15 minutter totalt på 6 månedar. Telefon og TV funker som ein draum. Lyse lever service som er omtrent håplaust å finna idag. Eg må legge til, eg fekk statisk IP frå Lyse på TIMEN og det var klokka 8 om kvelden!! Det er ****** meg imponerandes. Tele 2 bruker ein heil dag bare å få meg på nettet. Endret 14. januar 2004 av siDDIs Lenke til kommentar
hugoboss Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 vil nå ikke si at alt virker som det skal i LYSE heller ! Stavanger Aftenblad i går 13/10-04 http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/artic...rticleID=185897 Men jeg ønsker meg slik enten her i stavanger eller når jeg flytter hjem til haugesund! Da skal jeg kjøpe meg hus der det finnes installert fra før. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 forskjellen her er at det problemet blir fiksa på, det blir det aldri med tele 2 der eg detter ut av internett 3-4 ganger i veka og får ofte høg ping til utlandet. Eg har mast så mykje nå at eg rett og slett sa opp Tele2 nå. Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) De bygger ut SDSL Drangedal Everk oxo, men jeg har venta på ADSL siden september... Fikk vite med SDSL så måtte jeg innen 10 km fra sentralen..og det går men fikk vite idag at de skulle satse på ADSL isteden for og da må jeg bo innen 4km fra sentral noe som ikke går...hmfs... Endret 14. januar 2004 av ProXimO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå