Fx-1 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Volvo sin Pressekonferanse! Volvo holdt i går ettermiddag pressekonferanse på Plaza hotell i Oslo sentrum. Det de ville vise pressen og inviterte gjester var de første ankomne norske S40 og V50. Vi stilte for å få se med egne øyne hva som er vist på diverse store motorshow i Europa. Les artikkelen her Lenke til kommentar
JonV Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hmm har hatt den på jobben til klargjøring. fin bil men for dyr Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 jeg er litt spent på dette jeg egentlig .. det med midtkonsolen som man kan ta igjenom osv .. men er også litt spent på hva Mitsubishi gjør nå .. S40/V40 og Carisma var jo et sammarbeids prosjekt mellom volvo og mitsubishi men det er vel over det nå? dør bilen min da? litt synd at Volvo stjeler litt fra BMW .. men har sett værre stjeling .. så .. synes den er litt fin jeg Lenke til kommentar
PorscheTurbo Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg synes V50 er bare rå!!! Den er ikke så dyr da, det er forventet at man skal få den under 300 000. Hvorfor var det ingen nøyaktige priser på pressekonferansen? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 litt synd at Volvo stjeler litt fra BMW .. men har sett værre stjeling .. så .. Hehe, hva er det dem "stjeler" da? Fin "towncar" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg