Spillredaksjonen Skrevet 20. desember 2022 Del Skrevet 20. desember 2022 The Witcher-oppdatering skal bedre ytelsesproblemene på PC CD Projekt RED lover å forbedre opplevelsen på samtlige plattformer. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. desember 2022 Del Skrevet 20. desember 2022 Er dessverre folk som fremdeles opplever problemer med spillet og mener at denne oppdateringen ikke gjorde så mye for ytelsen. Perspnlig har jeg testet etter og før oppdateringen og dersom jeg skulle spilt spillet ville jeg nok valgt å gå tilbake til 3.4. Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 20. desember 2022 Del Skrevet 20. desember 2022 Crasher endel på ps5, håper det er noe de tar tak i og :/ Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. desember 2022 Del Skrevet 21. desember 2022 Merket ingen forskjell. Rtx 3080Ti og må fortsatt skru av RTX. Jeg ser forsåvidt ingen forskjell så det er likegreit. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. desember 2022 Del Skrevet 21. desember 2022 MrLuni skrev: Merket ingen forskjell. Rtx 3080Ti og må fortsatt skru av RTX. Jeg ser forsåvidt ingen forskjell så det er likegreit. Klarer forresten ikke 60fps med UltraRTX Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 Jeg har RTX 3070, spiller nå med alt på ultra, alt av strålesporing på, 60 fps hele tiden. Men jeg har ikke vært i Novigrad enda, har ikke helt trua på at det holder der. Men uansett hva de har gjort, så er ytelsen markant forbedret hos meg. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 Skal dog sies at jeg spiller på 1920x1080 og lar DLSS ta seg av oppskaleringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå