Femtekolonne Skrevet 19. desember 2022 Del Skrevet 19. desember 2022 Gikk på en smell og kjøpte Asics gel kayano til kona. Hun har tidligere brukt Nimbus og har normal pronasjon. Så forstår jeg at kayano er stabilitets sko til de med overpronasjon. Har jeg bomma helt eller er det ikke så merkbart? Hun løper samme som meg, ikke langt og ikke fort. 5 og 10km Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. desember 2022 Del Skrevet 19. desember 2022 Jeg fikk et par joggesko med feil pronasjon en gang og det gikk rett i ryggen min. Selv ved spasering. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 19. desember 2022 Del Skrevet 19. desember 2022 Har ingenting betydning. Kayano fungerer ypperlig for selv normal pronerende. For øvrig er siste utgave av Kayano helt fantastisk, og ligner ikke tidligere utgaver. Det har skjedd mye med denne skoen de siste par årene. Bra valg 🙂. Hilsen en som jobber med å skrive tester av løpsko ☺️ Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 22. september Forfatter Del Skrevet 22. september On 19.12.2022 at 5:49 PM, torbjornhb said: Har ingenting betydning. Kayano fungerer ypperlig for selv normal pronerende. For øvrig er siste utgave av Kayano helt fantastisk, og ligner ikke tidligere utgaver. Det har skjedd mye med denne skoen de siste par årene. Bra valg 🙂. Hilsen en som jobber med å skrive tester av løpsko ☺️ En sen oppdatering.. Hun endte opp med å bruke de på 4 turer a 5 kilometer og parkerte de i hylla for godt. De så helt nye ut så jeg solgte de på finn. Hun kjøpte ett annet merke istedenfor. Helt uforståelig. Jeg vil kun ha Asics. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Femtekolonne skrev (4 minutter siden): En sen oppdatering.. Hun endte opp med å bruke de på 4 turer a 5 kilometer og parkerte de i hylla for godt. De så helt nye ut så jeg solgte de på finn. Hun kjøpte ett annet merke istedenfor. Helt uforståelig. Jeg vil kun ha Asics. Sko er jo veldig individuelt, så håper hun finner noe som passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå