bigggan Skrevet 18. desember 2022 Del Skrevet 18. desember 2022 (endret) Hei Bilen min Volvo V40 hadde tykt lag av snø over seg idag og mens jeg måkte snøen vekk fra bilen så pumpet den eksos inn i bilen gjennom ventilasjonen, så at eksosen kom ut fra luftintaket i fronten som kanskje skulle hintet at motorrommet også hadde eksos i seg. Når jeg åpnet døren så veltet det ut røyk... Så jeg lurte på om denne røyken vil sitte fast i tøyet i lengre tid? kan det vaskes og burde jeg kanskje fått skiftet polenfiltert? Endret 18. desember 2022 av bigggan Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 18. desember 2022 Del Skrevet 18. desember 2022 (endret) 17 minutes ago, bigggan said: så at eksosen kom ut fra fronten som kanskje skulle hintet at motorrommet også hadde eksos i seg. Eksosen fra drivstofbasert motorvarmer er ment å komme ut fra fronten av bilen, men det skal selvfølgelig aldri komme inn i kupeen. Kanskje også noe er galt med AC anlegget? Var bilen så nedsnødd at også forhjulene var dekket helt til? Endret 18. desember 2022 av tigerdyr Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 18. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2022 (endret) Ja vanligvis kommer eksosen ut fra venstre framhjul, men var helt nedsnødd ved fronten var endel vind når det snødde og hadde samlet seg ved alle kroker. tenkte ikke over det at eksosen ville gå inn i kupeen. Endret 18. desember 2022 av bigggan Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. desember 2022 Del Skrevet 19. desember 2022 Sitter det noe igjen så er det bare lukt og ikke noe farlig. Gassene luftes veldig fort ut når du åpner dører og/eller vinduer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå