TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2022 Del Skrevet 18. desember 2022 (endret) Oppdaget i dag at man kan ikke lenger lage spilleliste på YouTube (sammenlign bilde 1 og 2). Er det noen som vet hva som har skjed, er det en ny oppdatering, har den blidt flyttet eller er det bare en bug? Legger merke til at YT fjerner stadig vekk det jeg virkelig liker. Kommer aldri i verden til å ordne med en premium greia hos dem, når det er slik det skal være. 😒😒 Først var det den Advanced playlist for spillelister som ble fjernet. Nå Spilleliste oppsettet der man kan lage nye spilleliste. Hva er det neste de kommer til å fjerne, settings? Før: Nå: Endret 18. desember 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2022 (endret) Glem det jeg har sagt. Fant det ut til slutt. Den er bare blidt flyttet (se bildet). Helt ærlig, så syns jeg den er litt gjemt der den er nå. Likte plasseringen der den var før. Man må trykke på create for å lage ny spilleliste. Endret 18. desember 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå