Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med NGT tilkobling


Anbefalte innlegg

Hei.

I dag skulle vært datoen NGT satte på internett, men jeg får fortsatt ikke opp noe når je prøver å koble meg til http://aktivering.nextgentel.no! :cry: BEtyr det at jeg har gjort noe galt eller kan internettet virke i løpet av dagen? Har koblet alt som det står i bruksannvisningen , koblet den gule kabelen mellom routeren og min nyinnkjøpte switch og har to nettverkskabler (ikke kryssede) fra switchen (denne) til de tp pc'ene som internettet skal deles på. Trenger sårt hjelp.

 

Mvh,

Haakon

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I kjent NGT stil er nok ikke linjen din oppe å går enda. :roll:

Selv om du kobler opp alt riktig hjelper det lite når NGT ikke holder det de lover.

 

Linjen min kom to uker etter annonsert oppstart. Det tok kun 4 samtaler til kundeservice, som hver tok ca. 1 time å komme gjennom, før det hele var i gang.

 

Dog skal det sies at jeg er knallfornøyd med selve linjen, men kundeservice og oppfølgingingen til NGT suger så inn i H..... at det er en stor skam.

 

 

 

Flyby

Lenke til kommentar

Som sagt mange ganger tidligere, det er ikke NextGenTel som gjør koblingene i sentralen. Det er entrepenørene til Telenor. Så om entrepenørene ikke kommer til avtalt dato e.l så er det ikke alltid NextGenTel eller noen annen ISP sin skyld!

 

For å se om linja di er oppe eller ikke er det ikke værre enn å se om DSL lampa di lyser på modemet/routern.

Endret av prolixin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...