Caliber Skrevet 13. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Hei. I dag skulle vært datoen NGT satte på internett, men jeg får fortsatt ikke opp noe når je prøver å koble meg til http://aktivering.nextgentel.no! BEtyr det at jeg har gjort noe galt eller kan internettet virke i løpet av dagen? Har koblet alt som det står i bruksannvisningen , koblet den gule kabelen mellom routeren og min nyinnkjøpte switch og har to nettverkskabler (ikke kryssede) fra switchen (denne) til de tp pc'ene som internettet skal deles på. Trenger sårt hjelp. Mvh, Haakon Endret 13. januar 2004 av Caliber Lenke til kommentar
kain Skrevet 13. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2004 Det er jo ikke sikkert de får opp linja så tidlig vent noen timer ellers kn du jo ringe å høre Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2004 får prøve når jeg kommer hjem fra skolen da, men det virker da som jeg har gjort alt riktig? Haakon Lenke til kommentar
flyby Skrevet 13. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2004 I kjent NGT stil er nok ikke linjen din oppe å går enda. Selv om du kobler opp alt riktig hjelper det lite når NGT ikke holder det de lover. Linjen min kom to uker etter annonsert oppstart. Det tok kun 4 samtaler til kundeservice, som hver tok ca. 1 time å komme gjennom, før det hele var i gang. Dog skal det sies at jeg er knallfornøyd med selve linjen, men kundeservice og oppfølgingingen til NGT suger så inn i H..... at det er en stor skam. Flyby Lenke til kommentar
ilex Skrevet 13. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2004 fikk ikke kontakt med routeren her, måtte be de gjøre det fra NGT sin side, du kan ha samme problem. bare ring, det fixer de. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2004 Hmmm, får bare vente og se da. Takk for svarene! Mvh, Haakon Lenke til kommentar
prolixin Skrevet 13. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Som sagt mange ganger tidligere, det er ikke NextGenTel som gjør koblingene i sentralen. Det er entrepenørene til Telenor. Så om entrepenørene ikke kommer til avtalt dato e.l så er det ikke alltid NextGenTel eller noen annen ISP sin skyld! For å se om linja di er oppe eller ikke er det ikke værre enn å se om DSL lampa di lyser på modemet/routern. Endret 13. januar 2004 av prolixin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå