xrays Skrevet 17. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2022 Jeg henger langt etter med en utbedring fordi det er noen dillemmaer. Løsning endte med at jeg må holde det litt varmt i en utebod som bare 2,2 m2. Det er noe som står der som ikke skal ha kulde da blir det ødelagt. Burde jeg isolere med pir eller glava? Jeg må ha en liten panelovn der i tillegg som er på vinterstid. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 17. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2022 Jeg hadde selv en utebod som var uisolert, det var kaldt der, men siden jeg hadde mediaserveren min stående der ble det aldri direkte kaldt. Så om du har noe slikt stående, kan det være en ide å prøve. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 17. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2022 Ikke glem gulvet/bakken (og taket) når du isolerer 😉 Hva er gjennomsnittlig temp i vinterhalvåret der den står? Har du fastmontert strømuttak i boden? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2022 Isolasjonsplater er fort det aller enklaste, men det kjem ann på kva slags bod du har. Om det er berre er behov for å hindre frost på grunn av ein ting så kan du også vurdere å isolere eit skap, jo mindre volum jo mindre varmekilde treng du. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2022 Gammelt kjøleskap med frostvakt, feks en sånn her https://www.jula.no/catalog/bygg-og-maling/oppvarming-og-ventilasjon/oppvarming/frostvakter/frostvakt-417021/ går jo an. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2022 Billigst å ta tingen inn i boligen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå