clt Skrevet 16. desember 2022 Del Skrevet 16. desember 2022 Hei, kjæresten min sin konto er satt på vent. Vi har lagt inn riktig kort med alle detaljer trippelsjekket. Hun blir videresent til apple for å betale når vi prøver å oppdatere abonnementet. På mobilen hennes under abonnementer finnes ikke abonnement for disney+. Kontoen har vært brukt uten problemer tidligere, men kortet ble byttet 1.des. da det måtte sperres i november. Alt ser riktig ut inne på disney+ appen på mobilen og pc. Når vi trykker oppdater etter å ha lagt inn riktig info på appen, skjer det ingenting. Noen som har forslag til konkrete løsninger uten å lage ny konto, eller ringe disney på mandag? Noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 17. desember 2022 Del Skrevet 17. desember 2022 Tving lukking og start Disney+-appen på nytt. Slå av og start enheten på nytt. Oppdater til den nyeste versjonen av Disney+-appen. Slett og last ned filmen eller episoden igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå