Spillredaksjonen Skrevet 16. desember 2022 Del Skrevet 16. desember 2022 World of Warcraft-veteran Chris Metzen vender tilbake til nettrollespillet Seks år etter at han gikk av med pensjon. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 16. desember 2022 Del Skrevet 16. desember 2022 WOW trenger en full reboot. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 16. desember 2022 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg tviler på at Chris kan "Make Blizzard great again!", men dette er en god nyhet for oss som har vært fans fra gamle dager. Jeg føler at mye av den kreative sjelen ligger i folk som han, og jeg håper han får musklene til å motstå trykket fra blårussen. Lenke til kommentar
Vasco Da Lama Skrevet 17. desember 2022 Del Skrevet 17. desember 2022 1994? Skrivefeil i tweeten, eller brukte de 10 år på utvikling? Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 17. desember 2022 Del Skrevet 17. desember 2022 2 minutes ago, Vasco Da Lama said: 1994? Skrivefeil i tweeten, eller brukte de 10 år på utvikling? Warcraft startet ikke med wow. https://en.wikipedia.org/wiki/Warcraft:_Orcs_%26_Humans Lenke til kommentar
Sogeking Skrevet 17. desember 2022 Del Skrevet 17. desember 2022 Da vet vi at Thrall får en sentral rolle igjen framover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå