koks Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Tja, tenkte å rote sammen en PC som er så stille som mulig, og lurte på om det funker å putte WaterChill i Lian-li sitt PC-6070B? Mest med tanke på plassering av radiator, den bør vel stå foran i bunnen av kabinettet, så den får inn kaldlufta? Og pumpe+tank, skal det stå over/oppå cd-rom f.eks? Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Er selfølgelig bedre desto lavere i kabinettet du får den. Veit ikke helt hvordan du har tenkt å få plass til en radiator foran der men. Det du evt. kan gjøre, som jeg har gjort er å sette på noen hjul under kabinette, i samme festete som beina er i nå for å få litt mer bakkeklaring, sette radiatoren under og viften inne i pc'en hvis du skjønner, kan evt. komme med noen bilder hvis ønskelig. Kjøleeffekten er i allefall ganske god, med tanke på at det er pass gulvkaldt her så ligger cpu'en min på rundt 25c. Pumpa plasserte jeg oppå HD rammen med å skjære ut litt nederst i cd-rom slottene. (bilder kan evt. få's av dette og) Endret 13. januar 2004 av Duffy85 Lenke til kommentar
koks Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Ja bilder mottas med takk Er det andre steder inni der det funker å ha radiatoren da? Et alternativ er jo å bruke Avance-kabinettet jeg har nå, der er det 12cm-vifteplass i front, der jeg bruker en Enermax variabel vifte nå, vil dette være en bedre løsning enn å ha det inne i 6070-kabinettet? Er veldig fornøyd med Avance-kabinettet (er vel samme som Avantech tror jeg), men hvis jeg bruker det så må jeg kjøpe et drittkabinett og putte mitt nåværende system inni så jeg får solgt det Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Skal fikse bilder i morgen. har ikke kam nå. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 vis du har nok cdrombrønner til overs, hiv den i toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå