Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. desember 2022 Del Skrevet 13. desember 2022 (endret) Hei! Jeg vurderer å kjøpe en 4K Blu-ray spiller. Er det noen her som kan anbefale en som er grei pris men som har veldig god kvalitet? Jeg tenker jeg kan sette maks pris på 2000 kr. Dette er nok ikke noe jeg kommer til å kjøpe før det eventuelt blir et greit tilbud over nyttår. Kommer forresten HDMI 2.0 kabel med eller er dette noe jeg må kjøpe meg? TV'en jeg har støtter opptil HDMI 2.0a om det har noe å si. Endret 13. desember 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 13. desember 2022 Del Skrevet 13. desember 2022 HDMI kabel kan være hit eller miss. Kjøp en mellomdyr kabel så er du stort sett sikret. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 13. desember 2022 Del Skrevet 13. desember 2022 Følger denne, er også ute etter det samme som TS. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 13. desember 2022 Del Skrevet 13. desember 2022 Omnia vincit amor skrev (6 timer siden): Kommer forresten HDMI 2.0 kabel med eller er dette noe jeg må kjøpe meg? HDMI kabel følger normalt med sammen med spilleren, iallefall de jeg har kjøpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå