olegunnarsen Skrevet 13. desember 2022 Del Skrevet 13. desember 2022 Min gamle er død, så jeg vil ha en ny overvåkningskamera, men jeg vet ikke helt hvilket overvåkningskamera som er riktig å ta. Jeg har sett Denver, Tp link og Xiaomi. Det fikk meg enda mer forvirret. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 13. desember 2022 Del Skrevet 13. desember 2022 (endret) Det er selvsagt HELT avhengig av kravene du stiller til kameraet det! Skal det stå ute? Skal det ha POE? Hvilken oppløsning ønskes? Skal det kunne styres? Hva skal dette koste, max / min? Trenger du kablet eller trådløs overføring? Skal det kunne 'se' midt på natta i farger? Er vekt noe krav? Skal kameraet ha svart eller hvit farge? Som du skjønner er det mye som avhenger av hva du skal velge. (Jeg kjøpte akkurat to nye i går, disse: https://itshop.no/datautstyr/44-nettverk/overvakningskamera-poewifi/ubiquiti-unifi-g3-flex-kamera-hvit-1080p-ir-802af-vaerbestandig Disse har jeg hele 10 stk av fra før, veldig enkle, men passer de DEG?) Endret 13. desember 2022 av Woff Lenke til kommentar
olegunnarsen Skrevet 15. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2022 Du har rett. Derfor gjør jeg litt forskning om utendørs overvåkningskamera. Ubiquiti UniFi G3-Flex kamera ser også bra ut. Lenke til kommentar
olegunnarsen Skrevet 20. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2022 Jeg har kjøpt 6 Denver IOC-221 utendørs overvåkningskameraer.Funksjonene er greie og det er også innenfor budsjettet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå