Tomasso Skrevet 12. desember 2022 Del Skrevet 12. desember 2022 Bluetooth på min temmelig nye Iphone 13 er mildt sagt ustabil. Jeg har bluetooth i to biler, fenix pulsklokke, sennheiser headsett, osv. Alt dette fungerte helt prikkfritt i flere år da jeg hadde Iphone 8. Så byttet jeg til 13. Jeg har hatt den i ca. ett år nå og det funker ikke særlig. Jeg må trykke meg inn manuelt og/eller slå av bluetooth veldig ofte. Og jeg har ikke klart å finne noe system for når det virker og når det ikke virker. Den gamle telefonen koblet seg alltid på enhetene mine da de kom innenfor rekkevidde, ferdig med det. Ja, jeg har slettet alle mine "gamle" tilknytninger og parret den nye Iphonen med alle enheter. Det som er litt rart: Min Tesla bluetooth nøkkel fungerer alltid, men når jeg setter meg inn i bilen fungerer automatisk tilkobling til telefon/lydanlegget veldig dårlig. Noen med liknende erfaringer og aller helst fixes? Jeg har vært i kontakt med Apple support to ganger om denne issuen, men de sier det ikke er noe galt med telefonen. Lenke til kommentar
Kalle Klo Skrevet 12. desember 2022 Del Skrevet 12. desember 2022 Har selv iPhone 13, oppgraderte fra 11, har ikke merket at noe har blitt dårligere. Tipper det er noe galt med denne spesielle telefonen, dessverre er det ofte vanskelig å feilsøke feil som kommer og går... Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 12. desember 2022 Del Skrevet 12. desember 2022 Har vært igjennom 7 iPhone siden 2015, også 13 som min kone nå bruker. Bluetooth i bilen har alltid funket. Et eller annet med den backupen som kom fra den gamle telefonen din, kanskje. Ellers har jo Bluetooth utviklet seg en del siden iPhone 8. Søk på Google om problemet ditt. Slår aldri av Bluetooth. Ny oppdatering i dag eller i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. desember 2022 Del Skrevet 13. desember 2022 Har hatt mange iPhones, aldri opplevd bluetoothproblemer med noen av dem. Jeg ville forsøkt med en tilbakestilling til fabrikkinstillinger, ev med en gjenoppretting av telefonen fra iTunes på PC/Mac (da legges hele OSet inn på nytt). Installer deretter kun de appene du absolutt trenger, og ikke gjør endringer i innstillingene. Hvis det fortsatt ikke fungerer som det skal, er det feil på din enhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå