recer75 Skrevet 11. desember 2022 Del Skrevet 11. desember 2022 Jeg prøver å holde kontrol på kalorinholdet i matten jeg spisser. I den hensendene så har jeg skapt et excel dokument med informasjon om de forskjelige rettene og driken jeg konsumerer. Etter enn stund så har jeg lagt til mange nye retter og drike. Det fører til at jeg får lyst til å sortere de igjen. Problemet er at når jeg sorterer retter etter type, så blr den totale kalori intaket pr dag forstyret og endret. Hvordan sorterer jeg inholdet uten å ødlege tidligere kalkuleringer? MatDagbok.xlsx Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. desember 2022 Del Skrevet 11. desember 2022 Du kan kopiere alle verdiene i tabellen til venstre, og så lime inn Verdiene. (Høyre klikk, "Insert values" på engelsk.) Tror det er raskeste løsningen, ellers må du nok gjøre en større jobb med hvordan du henter dataene fra matvaretabellen. Lenke til kommentar
recer75 Skrevet 11. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2022 (endret) Ok? Hvordan vile du strukturert den for at det skule gå automatisk i framtiden? Jeg kan godt bygge om tabelen, men jeg må vita hva jeg må ungå for at jeg ikke skal oppleve dette igjen. Endret 11. desember 2022 av recer75 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå