Nysgjerrig3 Skrevet 10. desember 2022 Del Skrevet 10. desember 2022 (endret) Jeg liker å spille Candy Crush og høre på podcast samtidig, men podcasten slår seg av en gang i blant. Jeg har Samsung Galaxy A52. Er det noen som vet hvordan jeg kan ordne dette? Endret 10. desember 2022 av Nysgjerrig3 Lenke til kommentar
ali q Skrevet 10. desember 2022 Del Skrevet 10. desember 2022 Har du Windows Phone? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. desember 2022 Del Skrevet 10. desember 2022 Det kan være alt fra strømsparing, for lite RAM, selve appen som blir brukt for podcast, OS-et osv. For lite informasjon til å slå fast hva som skjer her. Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 10. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2022 ali q skrev (40 minutter siden): Har du Windows Phone? Nei. Samsung Galaxy A52 Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 10. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2022 Uderzo skrev (18 minutter siden): Det kan være alt fra strømsparing, for lite RAM, selve appen som blir brukt for podcast, OS-et osv. For lite informasjon til å slå fast hva som skjer her. Jeg har Samsung Galaxy A52. Vet du hvordan jeg kan finne ut av dette? Dette skjer bare mellom Candy Crush og forskjellige podcastapper. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. desember 2022 Del Skrevet 10. desember 2022 (endret) Nysgjerrig3 skrev (9 minutter siden): Jeg har Samsung Galaxy A52. Vet du hvordan jeg kan finne ut av dette? Dette skjer bare mellom Candy Crush og forskjellige podcastapper. Det høres ut som det kan være strømsparing som slår inn. Det skal være mulig å gå inn i innstillingene å sjekke selve podcastappen, om f.eks den får lov til å kjøre i bakgrunnen. Innstillinger -> Apper - "appen" ->batteri Det står kanskje på "Optimalisert"? Velg "ubegrenset" og se om det har en effekt. Endret 10. desember 2022 av Uderzo 1 1 Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 10. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2022 (endret) Uderzo skrev (33 minutter siden): Det høres ut som det kan være strømsparing som slår inn. Det skal være mulig å gå inn i innstillingene å sjekke selve podcastappen, om f.eks den får lov til å kjøre i bakgrunnen. Innstillinger -> Apper - "appen" ->batteri Det står kanskje på "Optimalisert"? Velg "ubegrenset" og se om det har en Nå fikk jeg det til. Takk😀 Endret 10. desember 2022 av Nysgjerrig3 1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. desember 2022 Del Skrevet 10. desember 2022 Det er andre som har samme problem med iPhone, så det er spillet som er problemet: https://community.king.com/en/candy-crush-saga/discussion/201060/why-does-candy-crush-cut-off-my-podcast-audio-when-i-launch-the-game Gå inn i innstillingene på telefon og App så Candy Crush og gi alle tillatelser. Regner også med at lys i Candy Crush allerede er skrudd av. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 11. desember 2022 Del Skrevet 11. desember 2022 Lurer på en ting her. Hvordan får man høyere musikk og bakgrunnslyd i Candy Crush? Har hatt god lyd tidligere men nå... Har Sony Xperia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå