caluna Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har lest de andre topic-ene som dette, der står ikke dette problemet beskrevet: Jeg får ikke til å registrere meg på cmessenger. Jeg trykker på new user, skriver inn et brukernavn og passord og e-postadresse (skal dette bare være samme hva??) og så kommer det opp" creating account on IM server" og så er jeg tilbake til new user-siden, men feltene hvor jeg skrev brukernavn etc. er vekke. Og prøver jeg å skrive inn brukernavnet og passordet som jeg liksom "laget" nettopp, skjer det ingenting, bare denne meldingen "Can't connect to cMessenger server". Og det skjer uansett hva man skriver. skriver man banan-banan, skjer det samme. Så..hjelp? Lenke til kommentar
Salogel Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg får akkurat samme problem som deg, og jeg er registrert fra før. Registererte meg for 2 dager siden, og da virket alt greit, men nå får jeg ikke logget meg inn igjen. Hørt at det er mye problemer med cMessenger, var nede en god stund for bare noen dager siden... Er det noen som vet om et annet MSN program, som de har prøvd og vet virker? På forhånd takk! Lenke til kommentar
caluna Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Er det andre som også har problemer med cMessenger? Utroli irriterende, for umsg messenger funker dårlig! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 prøv agile messenger det funker fint hos meg. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Agile funker ikke på e700? eller? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jo, jeg trodde det var en egen versjon, men det eer godt mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
caluna Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 men fungerer Agile på en T610 da? Gikk inn på nettsidene deres, der stod det bare om versjoner til Symbian telefonene 6600, P900 osv... Lenke til kommentar
Espenlp Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hei, jeg har NetCom Jeg får cMessenger til å virke når jeg velger "GPRS Webmail" som Wap-profil. jeg har T610. Funker ikke når den står på "GPRS Wap" Ville bare si det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå