Toset Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg lurer på hvilke instillinger som gir best balanse mellom ytelse og bildekvalitet. Hva bør stå på? Bør Antistrophic Filter være påslått? hvis ja, i hvilken grad? 8x? 4x? Og Smoothvision. Dette krever jo mye, men så er jo kortet tilsvarende kraftig (nesten). Kan den stå på med 2x, og spillene (CS, UT, Ghost Recon osv.) vil fremdeles fungere skikkelig? Og hva med alt det andre? z-buffer og greier... Noen som har noen gode råd? Jeg har som dere sikkert har tippet ikke så peiling på dette her. :smile: Lenke til kommentar
enurs Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Det du spør om nå er veldig vesentlig og viktig. Selv driter jeg i hvor mye poeng jeg får i 3dmark ettersom spill er en helt annen grei. Jeg har en 19" skjerm og bruker 1600*1200 i alle spill. Jeg har nå en TB950 pros men snart 1700. Hva jeg har gjort er å slå på 16*AF i D3D og open gl, dette klarer korte helt fint. Videre kan du slå på smooth til 2* ikke mer en det, selv om jeg har sett tester som viser høyere ytelse med 3*?? forstå den som kan... Vsync slått av. W buffer support slått på Copress på alt som har med convert to 16bit eller noe slikt slå av.. Jo høyere tall er bedre :smile: veldig enkelt. Når du har gjort dette så starter du med å spille, ikke bruk 3dmark. Hakker spillet så skru av smooth v. Har du en kraftigere pros en meg så burde du klare dette fint. hvis du har en lavere pros en meg burde du kanskje kjøpte en ny pros. Du får ikke så mye ut av ett skjermkort som R8500 hvis du har en dårlig pros. Prøv dette, håper det hjelper og si gjerne din mening om hva du får til så vi alle kan hjelpe til å finne den beste kvaliteten Lenke til kommentar
Toset Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg har en AMD XP 1600+ @ 1500 MHz, så den skulle nok klare det. Jeg får prøve det du fåreslo. Takk for hjelpen. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå