Gå til innhold

Imation DVD-R 4,7Gb (4x speed)

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

Hvordan er Imation DVD-R 4,7Gb (4x speed) platene. Kan man stole på dem?

For dere som har prøvd disse hva syntes dere?

Jeg har snakket med en del personer fra utlandet, og har tilgang til en del merker, blandt annet Imation DVD-R 4,7Gb (4x speed). Er det noe etterspørsel etter disse? Prisen blir selfølgelig rimligere enn butikker i norge og konkuranse dyktige. Kan også få tilgang til en del andre typer plater, både kjente og ukjente merker ( men god kvalitet og pris er første prioritering).

Jeg kommer tilbake med nytt info ang merker og pris med en gang jeg får dem.

Jeg ønsker å prøve å ordne det slik at både jeg og dere kan få tilgang til billige men god kvalitets plater, pga som alle vet så er det ikke såååå billig i norge ennå :D .

Jeg håper på en del tilbake meldinger om hvor stor intresse det er for dette, hvis det er nokk intresse så starter jeg garantert med dette. Da jeg alerede har brukt en del tid på å undersøke om dette, så tar det ikke lang tid å komme igang.

Jeg kan også kontaktes på mail [email protected] , for evt spørsmål.

Takk for at dere tokk dere tid for å lese gjennom dette, og evt tilbakemeldinger :thumbup:

DVDLOVER25

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Imation er bra de, tror Imation selges under 3M merket som burde være kvalitetsgodkjennelse.

Har bare testa DVD+R platene til nå, og de får du i en del norske butikker for

16 kroner per stykk.

Har ikke feilbrent en plate til nå og alle kopier kan kopieres med full hastighet har jeg fått høre av folk som har lånt platene.

Lenke til kommentar

Imation DVD+R: RICOHJPNR01. Samme som That's Write DVD+R som koster 13kr pr plate hos komplett.no. Ok kvalitet- kommer ann på brenner. Lite-On og BTC brennere liker ikke disse. Plextor liker dem.

Imation DVD-R: Usikker men tror dette er CMC.MAG.AF1 som er samme som memorex DVD-R som jeg kan kjøpe hos spaceworld til ca 15kr pr plate. Sånn midt på treet kvalitet - kommer også ann på brenner.

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger. Skal ha et møte med par firmaer idag, og kommer tilbake med pris og eventuelle merker. Ser ut som platene er av bra kvalitet etter det jeg hører her.

Ønsker fortsatt flere tilbakemeldinger på om hvor mange som kan være intressert til å kjøpe disse platene (prisen blir selvfølgelig konkuranse dyktige).

DVDLOVER25

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...