Spillredaksjonen Skrevet 9. desember 2022 Del Skrevet 9. desember 2022 Judas er det neste fra Bioshock-skaper Ken Levine Se den første traileren. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 9. desember 2022 Del Skrevet 9. desember 2022 Vet ikke om jeg gidder dette. Ser bare ut som at Levine lager samme spillet for fjerde gang. 4 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. desember 2022 Del Skrevet 9. desember 2022 5 OT er innlegg er fjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Tilbakemeldinger tas på PM. 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 9. desember 2022 Del Skrevet 9. desember 2022 Digger de to første Bioshock spillene (ennå ikke spillt 3'ern) og tar gjerne imot dette med åpne armer. Er ihvertfall veldig min stil =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. desember 2022 Del Skrevet 9. desember 2022 (endret) Zedarius skrev (8 timer siden): Vet ikke om jeg gidder dette. Ser bare ut som at Levine lager samme spillet for fjerde gang. Mulig dette er noe annet da bare at det ligner litt på Bioshock spillene? Jeg savner forøvrig Bioshock spillene og kan gjerne spille flere eller lignende spill. Take Two har vist et annet studio som jobber med en oppfølger til Bioshock spillene. Håper det blir bra og at det ikke ender i development hell. Chaos_Niddhogg skrev (55 minutter siden): Digger de to første Bioshock spillene (ennå ikke spillt 3'ern) og tar gjerne imot dette med åpne armer. Er ihvertfall veldig min stil 😃 Bioshock infinite hadde en god story men den ble etter min mening ødelagt av gameplayet som jeg synes var gørrkjedelig.. De endret på en del ting som rett og slett ødela morroa litt. Du kan f.eks kun ha 2 våpen på deg til enhver tid. Men verd å spille igjennom en gang for storyen. Ken Levine er genial men dessverre har han en arbeidspraksis som er utrolig brutal. Er han ikke fornøyd med det de lager så kaster han alt arbeidet istedenfor å jobbe videre med det. På den måten er det mange som jobber for han som sliter med å opprettholde en CV da mye av det de lager ikke kan brukes.. Han har brukt åtte år på å komme med noe nytt. Det er sinnssykt lang tid. Take Two har gitt han denne tiden fordi de tror på han men det blir spennende om de klarer å prestere. Endret 9. desember 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Felvinter Skrevet 9. desember 2022 Del Skrevet 9. desember 2022 Vet ikke helt. Hvis dette var det Ghost Story fikk til etter 10 år borte fra rampelyset lurer jeg jaggu meg på hva som har foregått der. Produktiviteten er ikke akkurat høy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 9. desember 2022 Del Skrevet 9. desember 2022 Dette fremstod generisk for meg, og veldig "moderne" Netflix/Hollywood. Traileren til nye Jedi Survivor derimot, den gav definitivt mersmak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå