Gå til innhold

Judas er det neste fra Bioshock-skaper Ken Levine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Zedarius skrev (8 timer siden):

Vet ikke om jeg gidder dette. Ser bare ut som at Levine lager samme spillet for fjerde gang.

Mulig dette er noe annet da bare at det ligner litt på Bioshock spillene? 

Jeg savner forøvrig Bioshock spillene og kan gjerne spille flere eller lignende spill. 
Take Two har vist et annet studio som jobber med en oppfølger til Bioshock spillene. Håper det blir bra og at det ikke ender i development hell. 

Chaos_Niddhogg skrev (55 minutter siden):

Digger de to første Bioshock spillene (ennå ikke spillt 3'ern) og tar gjerne imot dette med åpne armer. Er ihvertfall veldig min stil 😃

Bioshock infinite hadde en god story men den ble etter min mening ødelagt av gameplayet som jeg synes var gørrkjedelig.. De endret på en del ting som rett og slett ødela morroa litt. Du kan f.eks kun ha 2 våpen på deg til enhver tid. Men verd å spille igjennom en gang for storyen.

Ken Levine er genial men dessverre har han en arbeidspraksis som er utrolig brutal. Er han ikke fornøyd med det de lager så kaster han alt arbeidet istedenfor å jobbe videre med det. På den måten er det mange som jobber for han som sliter med å opprettholde en CV da mye av det de lager ikke kan brukes.. 

Han har brukt åtte år på å komme med noe nytt. Det er sinnssykt lang tid. Take Two har gitt han denne tiden fordi de tror på han men det blir spennende om de klarer å prestere. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Dette fremstod generisk for meg, og veldig "moderne" Netflix/Hollywood. Traileren til nye Jedi Survivor derimot, den gav definitivt mersmak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...