Gå til innhold

Kan ikke vesten bare lage sitt eget mesterskap?

Anbefalte innlegg

aomt skrev (5 minutter siden):

Så du vil ha VM, med alle land fra Asia, Midt-Østen, Afrika, Sør Amerika, men turneringen skal holdes kun i Europa/vesten. Arabere, Brasilianere må reise på andre siden av kloden kvar eneste gong, mens Europeere skal få kose seg "hjemme" kvar eneste gong? Korleis er det bedre enn dagens ordning? Du sier jo rett ut "dere er ikkje verdige å arrangere VM, vi er mye bedre enn dere, så VM skal holdes kun her." Wow!

Nope fordi FIFA eksisterer fortsatt selv om Europa har sitt eget VM. De kan arrangere over hele verden. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ForTheEmperor skrev (1 time siden):

Nope fordi FIFA eksisterer fortsatt selv om Europa har sitt eget VM. De kan arrangere over hele verden. 

Så kva er poenget i så fall? 
FIFA kjører VM over hele verden, mens vesten nekter å delta. Samtidig kjører vesten sitt eget VM, men nekter å arrangere det i andre land enn i vesten...? Eg ser ikkje poenget i det og kvem skulle bli tjent med det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
aomt skrev (2 minutter siden):

Så kva er poenget i så fall? 
FIFA kjører VM over hele verden, mens vesten nekter å delta. Samtidig kjører vesten sitt eget VM, men nekter å arrangere det i andre land enn i vesten...? Eg ser ikkje poenget i det og kvem skulle bli tjent med det.

Jeg tror ærlig talt mange i Afrika og Asia hadde vært glad hvis vesten hadde gjort noe sånt. De er drittlei av å bli mast på av vesten og våres verdier. 

Lenke til kommentar
ForTheEmperor skrev (16 minutter siden):

Jeg tror ærlig talt mange i Afrika og Asia hadde vært glad hvis vesten hadde gjort noe sånt. De er drittlei av å bli mast på av vesten og våres verdier. 

Stemmer, men kanskje vesten bør heller se på/akspetere andres synspunkter, istedenfor "trekke seg ut, fordi vi har råa til det"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...