Spillredaksjonen Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 Microsoft lover 10 år med Call of Duty på Nintendo – Når Sony ønsker å sette seg ned å ta en prat, er vi klare for å ordne en 10-årsavtale for PlayStation også. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 Da syns jeg Nintendo kan love 10 år med Mario på PC. 1 1 Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 Hvorfor vil noen ha COD på switch uansett Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 mkri96 skrev (4 minutter siden): Hvorfor vil noen ha COD på switch uansett Kan hende en del folk kun har switch, spesielle den yngre garde. Cod finnes jo på mobil/nettbrett og switch er jo bare en svakere ipad 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 Jeg kunne tenkt meg COD på Switch på grunn av zombies mode. En av grunnene til at jeg kunne tenkt meg noe sånn som en Steamdeck ( men helst noe i mindre format ) er på grunn av at min favoritt zombies opplevelse i cod er i Black Ops 2. Lenke til kommentar
Imitative Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 Comma Chameleon skrev (23 minutter siden): Kan hende en del folk kun har switch, spesielle den yngre garde. Cod finnes jo på mobil/nettbrett og switch er jo bare en svakere ipad Spørs jo også hvor lang tid det tar før det eventuelt kommer en "Switch 2". Tror denne dealen er gjort med neste genereasjon Nintendo-konsoll i tankene. 1 Lenke til kommentar
Nitode Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 42 minutes ago, mkri96 said: Hvorfor vil noen ha COD på switch uansett Jeg har rukket å bli 36 år gammel. Spillvanene mine, hvor mye jeg spiller og hva jeg spiller, har endret seg. Nå er det nintendo switch 80% av tiden, 15% iPad og 5% gaming pc. Har funnet ny kjærlighet til å spille singelplayer spill, kjærest er nintendo spill, men setter pris på litt online moro med noe som har et mer 18+ tema inniblant, ergo brukes gaming pcen til litt CS go fks, men hadde vært fantastisk å hatt muligheten til å spille COD, hvis jeg ønsker, på sofaen eller i senga i håndholdt modus. COD på iPad er bra det, men ikke helt det samme. Men vil nevne samtidig at interessen ikke er der hvis det er like dårlig satt opp som rocket league er på switchen. Så en switch 2 som klarer å håndtere ok/god grafikkløsning og en stabil fps, er nødvendig. 3 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 Mer desperat PR stunt skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 Gunfreak skrev: Da syns jeg Nintendo kan love 10 år med Mario på PC. HAHAHAA. Moroklompen =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå