Svein M Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 Nå svir strømprisen også i Midt-Norge - VG Lenke til kommentar
Wall Dorf Skrevet 12. desember 2022 Del Skrevet 12. desember 2022 Ja, det går mye i høye stømpriser nå om dagen. Selv opplever jeg det motsatte, for tidligere hadde jeg fast pris, men det var før hele strømregninga oversteg 1.50 kr/ kwh. Jeg tok selvsagt grep allerede i vår, og hoppet over til spotpris med forvaltning. Så siste regning (november) var halvert fra i fjor i samme måned. Det har selvfølgelig også mye å gjøre med at nettleia er blitt forbruksbasert. Før opplevde jeg å betale mer i nettleie enn i strømforbruk enkelte ganger, noe som virket veldig irriterende og uriktig. Men nå får man igjen for å ha orden på forbruket. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 13. desember 2022 Del Skrevet 13. desember 2022 (endret) Kanskje det er en fordel at stadig mer av nord også eksporterer strøm .., så ENDA flere folk blir dritaforbanna og gjør opprør. Har man ikke et reelt vedlager å ta av i disse dager blir det fort dyrt. Endret 13. desember 2022 av nightowl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå