Gjest Baardsen Skrevet 5. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2022 Hvor mye bør jeg maks betale for dette i året? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 5. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2022 Kommer ant på vilkårene, hvor mye du har forsikret osv. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2022 9 minutes ago, Gjest Baardsen said: Hvor mye bør jeg maks betale for dette i året? Hvis du er medlem av en fagforening eller et boligbyggelag (trenger ikke å bo der) så koster den vanligvis mellom 1000->1500 i året. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2022 (endret) Vill si fra 600-1200 avhengig av hvor god dekning du vill ha. Edit, sjekket nettopp min egen. Ser ut som det har økt litt. Opp til 1600. Kanskje mer uten en forening. Jeg har nito sin, den er veldig god. Men har økt en del i pris ser jeg. Endret 5. desember 2022 av Salvesen. Lenke til kommentar
Gjest Baardsen Skrevet 5. desember 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2022 Er 136,- pr mnd. for mye? Dette er satsen jeg fikk fra Gjensidige med prisgrunnlag 350K. Bor i obos boligblokk, 70kvm, enslig. Usikker på verdi løsøre. Bør jeg gå opp til 500K verdigrunnlag eller smartere å gå for 250K? Er det egentlig ok å droppe denne forsikringen eller har stort sett alle innboforsikring? Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 5. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2022 Vis du bor i obos blokk muligens se her https://www.tryg.no/forsikringer/fordeler-hos-tryg/bruk-medlemsfordelene-dine/obos/obos-innboforsikring.html Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2022 Gjest Baardsen skrev (11 timer siden): Er 136,- pr mnd. for mye? Dette er satsen jeg fikk fra Gjensidige med prisgrunnlag 350K. Bor i obos boligblokk, 70kvm, enslig. Usikker på verdi løsøre. Bør jeg gå opp til 500K verdigrunnlag eller smartere å gå for 250K? Er det egentlig ok å droppe denne forsikringen eller har stort sett alle innboforsikring? Høres høyt ut. Ca det samme jeg betaler i NITO, men jeg har ubegrenset sum. Innbo er viktig! Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 13. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2022 Ikke drop innboforsikringen. Dersom det brenner eller oppstår en vannskade som gjør at du ikke kan bo i leiligheten, er det innboforsikringen som dekker bokostnadene du har ved å leie midlertidig bolig. Dette er kun et eksempel, men i en innboforsikring er det bakt inn mange dekninger du trenger. * rettshjelp * uhellsforsikring (dersom TV`n detter ned og blir ødelagt) * ting som er midlertidig borte fra hjemmet * ansvarsforsikring mv Sjekk om du får en TOBB/OBOS avtale, de bruker å være billige. Velg forsikringssum 500.000kr, og du er good to go. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2022 Morsomt at enkelte anser som 150 kr per måned for mye, men betaler gledelig 1500 kr i forsikring for en TV hos Elkjøp. 3 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 13. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2022 (endret) Gjest Baardsen skrev (På 5.12.2022 den 16.47): Hvor mye bør jeg maks betale for dette i året? Hvis du er medlem av en LO-tilknyttet fagforening (F.eks. NTL), har du allerede gratis innboforsikring inkludert: https://www.lofavor.no/forsikring/innboforsikring Fullstendige vilkår: https://www.lofavor.no/doc/LOfavor_Innboforsikring_vilkaar_2022.pdf Meg bekjent er denne også ganske god. Endret 13. desember 2022 av KalleKanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå