ExcaliBuR Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 Trenger en KWM da jeg må dele to PCer med ett sett skjerm, tastatur og mus. Ene er en laptop som har USB-C displaylink, mens den andre PCen går via DisplayPort. Avhengig av DisplayPort 1.4 og støtte for VRR ut. Har prøvd å google, nærmeste jeg kom var denne: http://yiwentec.com/YIWENTEC-2-Port-DisplayPort-14-8K-KVM-Switch-DP-2-PC-Input-1-DP-Output-DisplayPort-Monitor-8K60Hz-4K144Hz-with-3X-USB20-Port-Sharing-one-USB-Keyboard-Mouse-U-disks-T0206-KVM-_show187.html Men tviler på den støtter DisplayLink. Trenger forslag Takk 😃 Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 1. januar 2023 Del Skrevet 1. januar 2023 Kanskje googlingen din går bedre om du skriver det korrekt; KVM (ikke KWM) Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 1. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2023 Takk, det kan være en fordel! Men dessverre finner jeg ikke noen flere KVMer som lister opp det jeg trenger. Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 1. januar 2023 Del Skrevet 1. januar 2023 Og overganger fra USB-C til HDMI og DP til HDMI (så du kan kjøpe en veldig enkel og billig HDMI switcher) er ikke aktuelt? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 1. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2023 Beklageligvis ikke. Skjermen som skal drives klarer da ikke 144Hz i 3440 x 1440 over HDMI. Kun via DisplayPort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå