mfb Skrevet 4. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2022 Har en loftstue jeg pusser opp, og har pusset ned bjelkene mellom vegg og tak. Disse var opprinnelige mørkbrune, og nå som de er ferdigpusset er de falmet og litt gulaktig. Det er gammelt treverk. Jeg synes fargen hittil er nokså fin, men ønsker - enten å gjøre de mindre gule - eller beise/lakke så de blir hakket mørkere, og samtidig mindre gul. Noen tips? Lenke til kommentar
TAC-2 Skrevet 4. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2022 Hvis du ender opp med å behandle de med noe så ville jeg brukt noe som er diffusjonsåpent, d.v.s. ikke lakk, kanskje 1 lag beis eller olje. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2022 eng med @TAC-2. bruk en eller annen olje for å behandle de. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2022 Onkel brukte Liberon Bistrotlakk mener jeg å huske ble veldig fint hus fra 1915 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 24. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2022 Hva med å bruke lut ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå