a_aa Skrevet 3. desember 2022 Del Skrevet 3. desember 2022 Jeg har en ganske kompakt HP Spectre X360 13'' som jeg har brukt sammen med en MS Surface Arc mus, og det har funket greit. Har nylig pådratt meg en enda mer kompakt ASUS CM3 2-i-1 10,5'' Chromebook, og kan følgelig tenke meg en enda mer kompakt BT "reisemus" til denne (har aldri greid helt å venne meg til pad). Trenger bare de mest grunnleggende funksjonene, herunder scrolling. Noen som har tips? Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 14. desember 2022 Del Skrevet 14. desember 2022 Personlig er jeg stor fan av Logitech MX Anywhere 3 (2S gamleversjonen er også god): https://www.logitech.com/no-no/products/mice/mx-anywhere-3.910-005990.html 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. desember 2022 Del Skrevet 14. desember 2022 Har også en liten MX mus som varer overraskende lenge på et lite AAA-batteri (bedrer seg noe om en fysisk slår av musen når den ikke er i bruk). Du får disse modellene i ulike størrelser. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå