Theo343 Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 (endret) 1 minute ago, shockorshot said: Måten han beskrev hva jeg gikk gjennom og i det hele tatt var usikker på om at noen som er fattig ville hele tatt vært villig til å sykle så lenge i minusgrader for å komme seg til jobb. Det var ganske åpenbart at han aldri har vært i en situasjon som fattig med de tunge valgene det krever iblant og hva som faktisk er jævlig som fattig. Så nå at du kommenterte en annen på dette I samme svaret til meg. Endret 5. desember 2022 av Theo343 (takk for meg) 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 (endret) 25 minutes ago, shockorshot said: Jeg snakker i sammenheng som fattig. 1 times sykling til jobb i Oslo betyr at man bor i ca. 2 mils omkrets (sommerføre) og ant. litt mindre om vinteren. Jeg antar at en fattig ikke har råd til å bo i Oslo eller de nærmeste drabantene. Siden støtten gjelder Oslo. Selvsagt finnes det unntak som hospits hvor sykler stjeles eller ymse bokollektiv som kan være vanskelig å komme inn i med økonomiske utfordringer. Endret 5. desember 2022 av Theo343 (takk for meg) Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 On 12/3/2022 at 4:56 PM, Villfaren said: Men de som som sykler har vel som regel råd til dette selv, og de pengene som burde bli hentet andre steder blir ikkje hentet . Så dette er feilbruk mener eg Du vil få ti tusen ganger så mye penger til overs om du kutter vestkorridoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå