Gjest 36e48...eaf Skrevet 2. desember 2022 Del Skrevet 2. desember 2022 Hvis man trykker «avbryt» på mobilen når VIPPS-appen har hengt seg opp, blir betalingen KANSELLERT, og man får ikke betalt. Dette er rent lureri! Og det hjelper ikke å ringe kundeservice. Hadde man måttet trykke «kansellert», hadde man selvfølgelig ikke kansellert betalingen man prøvde å betale. I og med at regningen er sendt av en bedrift, finnes intet telefonnummer, og man får dermed ikke betalt regningen. Påstanden er at VIPPS må slutte å lure folk. I tillegg risikerer man å bli svartelistet av bedriften som har bedt om at man benytter VIPPS som betalingsform. Anonymous poster hash: 36e48...eaf Lenke til kommentar
Grubles Skrevet 2. desember 2022 Del Skrevet 2. desember 2022 Dette kan vel sammenlignes med å besøke nettbanken for å betale en regning, trykke på en informasjonsside, trykke «avslutt» for å lukke siden, og så blir kundeforholdet til nettbanken avsluttet. Med andre ord: Rent lureri. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå