Spillredaksjonen Skrevet 1. desember 2022 Del Skrevet 1. desember 2022 Dette er spillene du får med PlayStation Plus i desember Legendarisk Mass Effect, mutantekorn og gudeslagsmål. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 1. desember 2022 Del Skrevet 1. desember 2022 Mass Effect Legendary Edition! Dæven så ikke den komme :O MAGISK! Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 1. desember 2022 Del Skrevet 1. desember 2022 Baldini skrev (5 timer siden): Mass Effect Legendary Edition! Dæven så ikke den komme 😮 MAGISK! Enig, har aldri spilt Mass effect noe særlig men nå skal eg begynne Sist måned var det også bra med Nioh 2. Sony imponerer med månedlige spill. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 2. desember 2022 Del Skrevet 2. desember 2022 Guybrush 3pwood skrev (13 timer siden): har aldri spilt Mass effect noe særlig men nå skal eg begynne Åååå, misunner deg som får oppleve Mass Effect med ferske øyne! Tips: Les alt av lore som dukker opp i spillet. Det er ikke uoverkommelig mye, og det viser for en dyp verden som er skapt. Vi snakker dypere (og mer gjennomtenkt) enn Star Wars, og det var en av hovedgrunnene for at jeg falt pladask for serien. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 2. desember 2022 Del Skrevet 2. desember 2022 Gringorilla skrev (6 timer siden): Åååå, misunner deg som får oppleve Mass Effect med ferske øyne! Tips: Les alt av lore som dukker opp i spillet. Det er ikke uoverkommelig mye, og det viser for en dyp verden som er skapt. Vi snakker dypere (og mer gjennomtenkt) enn Star Wars, og det var en av hovedgrunnene for at jeg falt pladask for serien. Jeg er Star Wars fan av uante dimensjoner, så dette lover bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå