Spillredaksjonen Skrevet 1. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2022 Desse spela gler vi oss til i desember Årets siste månad byr på eit solid utval svært forskjellige spel. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 1. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2022 Ingenting fenger og det er vanskeligere å finne spill enn noensinne for meg. Eneste jeg venter på er Starfield... 1 Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 1. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2022 The Callisto Protcol er bra velkommen her imorgen! Skikkelig klar! 2 Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood Skrevet 1. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2022 The Callisto protocol er forhåndsbetalt og nedlastet på mine to ps5. Gleder meg til i morgen, spennklar til å bli skremt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2022 Gjenstår å velge om man går for PC eller PS5 utgaven av The Callisto Protocol gitt! Håper på en suveren PC-utgave uten at det er ett stutterhelvete og elendighet Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2022 Mye bra denne måneden ja, ser egentlig kanskje mest frem til High on Life, litt letthjertet underholdning forhåpentligvis Need for Speed Unbound har jeg sett en del streamere spille og syns selv at det egentlig ser ganske dølt ut, dessverre, hadde håpt på det skulle bli mer som et Blur lignende spill for de som husker den klassikeren. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 1. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2022 Hvorfor skrives det konsekvent "xbox series x", når det riktige er xbox series x/s ? Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 1. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2022 Ser frem til high on life. Callisto protocol blir muligens bra, men gikk jævli lei dead space etter nummer to. Orket aldri starte nummer 3, men har også hørt at nummer 3 var elendig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2022 Helsike..stod med The Callisto Protocol til PS5 i hendene på Elkjøp, spillene var satt ut og greier. Kom til kassen og der ble det selvsagt detektert at lanseringen ikke er før i morgen 🥴 Gikk tomhendt ut igjen. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 1. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2022 Cellisto Protocoll er lastet ned og mulig prøvetitt i natt 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2022 I mårra skulle egentlig Geronimo kommer, men ble utsatt da utviklerne fikk så mye innput fra community at de har lagt til så mye features at det ble utsatt Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 1. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2022 Kan ikke vente på å spille Callisto Protocol på kvelden i et bekmørkt rom. 😍 2 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 1. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2022 Mulig også Marvel's Midnight Suns må anskaffes , er litt svak for slike spill . Perfekt å ta en øl mens man spiller , ikke noe mas . 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2022 (endret) Da tenker jeg at det blir PS5 utgaven av Callisto Protocol her, PC-utgaven skal visstnok ikke være å anbefale om man har valget. Endret 2. desember 2022 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2022 Eddie_Peddie skrev (17 timer siden): Ser frem til high on life. Callisto protocol blir muligens bra, men gikk jævli lei dead space etter nummer to. Orket aldri starte nummer 3, men har også hørt at nummer 3 var elendig Nummer 3 går helt fint å skippe. Det er rett og slett ett veldig dårlig Dead Space spill. Kjekt i co-op sikkert. Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood Skrevet 2. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2022 Eddie_Peddie skrev (17 timer siden): Ser frem til high on life. Callisto protocol blir muligens bra, men gikk jævli lei dead space etter nummer to. Orket aldri starte nummer 3, men har også hørt at nummer 3 var elendig Ble også lei etter Dead space 2 men spilte Dead space 3 mange år etter de to første. Syns faktisk det va greit men mer actionpreget enn skrekk. Kanskje verdt å få med seg om man liker serien men ikke et must. Elendig var det ikke. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 2. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2022 Har spilt God of War: Ragnarök til ca 40% og gikk dritt lei samma hele tiden slåssing og gørr kjedelig kister som alltid inholder det samma, så det er lagt på is ikke noe nytt omtrent som spillet fra 2018. Prøver nå The Callisto protocol ser ut som det er en Death Space 3 klone men skal spilles en stund så for jeg se. 🙄 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 2. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2022 Mala skrev: Helsike..stod med The Callisto Protocol til PS5 i hendene på Elkjøp, spillene var satt ut og greier. Kom til kassen og der ble det selvsagt detektert at lanseringen ikke er før i morgen 🥴 Gikk tomhendt ut igjen. Merkelig spillet innholder dato sperre så om du kjøper det dagen før lansering så kan det ikke spilles før riktig dato så her gjør Elkjøp feil. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2022 Tåka skrev (1 time siden): Mala skrev (20 timer siden): Helsike..stod med The Callisto Protocol til PS5 i hendene på Elkjøp, spillene var satt ut og greier. Kom til kassen og der ble det selvsagt detektert at lanseringen ikke er før i morgen 🥴 Gikk tomhendt ut igjen. Merkelig spillet innholder dato sperre så om du kjøper det dagen før lansering så kan det ikke spilles før riktig dato så her gjør Elkjøp feil. Nå tror jeg faktisk Elkjøp gjør det helt etter boka, de har en lanseringsdato å forholde seg til rett og slett. De kan vel risikere bøter og å ikke få selge spill fra Sony/utgiver om dette blir ett problem. Og er fysiske PS5 spill virkelig blokkert fra å taes i bruk før gitt dato? Jeg trodde man kun gikk glipp av potensielle dag én oppdateringer etc? Jeg har enda ikke mottat noen av mine fysiske spill før lansering, så dette har jeg ikke prøvd selv i praksis. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2022 10 innlegg slettet på grunn av OT barnsligheter. Modereringen skal ikke kommenteres i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå