NoisyPepper Skrevet 1. desember 2022 Del Skrevet 1. desember 2022 (endret) Ja, hva skjedde med denne? Et annet offer av nordmenns ensidige smaksans som har gjort at den har gått ut av produksjon? Endret 1. desember 2022 av NoisyPepper Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. desember 2022 Del Skrevet 1. desember 2022 De har den i hvert fall på Oda, så ute av produksjon er den ikke Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 1. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2022 3 hours ago, RRhoads said: De har den i hvert fall på Oda, så ute av produksjon er den ikke Det står Ikke lenger tilgjengelig på Oda. Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 9. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2022 1 minute ago, Dubious said: Lenge til påske. Den selges i jula. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. desember 2022 Del Skrevet 9. desember 2022 NoisyPepper skrev (7 minutter siden): Den selges i jula. Tydeligvis så gjør den ikke det. 1 Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 9. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2022 2 hours ago, Dubious said: Tydeligvis så gjør den ikke det. Tror du at den selges i påsken fordi pakning ser delvis gulaktig ut? Lol. Jeg har sett frem til å kjøpe den hver jul helt siden jeg oppdaget den i butikken. Jeg spurte Nidar forbrukerservice, og de skrev at varen er gått ut av produksjon. 1 Lenke til kommentar
ali q Skrevet 9. desember 2022 Del Skrevet 9. desember 2022 Hvis varen er for sær til at den verdt å produsere, så e det vel strengt tatt din gane som er sær, og ikke resten av menneskeheten som har ensartet smak.. Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 10. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2022 15 hours ago, ali q said: Hvis varen er for sær til at den verdt å produsere, så e det vel strengt tatt din gane som er sær, og ikke resten av menneskeheten som har ensartet smak.. Jeg sa nordmenn, ikke resten av menneskeheten. Å ha en bredere smaksans er det motsatte av sært eller ensartet, LOL. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. desember 2022 Del Skrevet 10. desember 2022 Bruker selv å kjøpe denne når den er tilgjengelig å er rimelig sikker på at dette er Påskegodis og ikke julegodt, de var hvertfall i butikkene til påska i år, så tipper nok de kommer i butikken til påske neste år og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå