FrihetensRegn Skrevet 30. november 2022 Del Skrevet 30. november 2022 Jeg byttet nettopp til Release sitt Black Week tilbud på 50 GB til 289 kr pr. måned. Dette må vel være det desidert billigste for de av oss som har et forbruk mellom 20 og 60 GB? 1 Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 30. november 2022 Del Skrevet 30. november 2022 Ja, det var et godt tilbud. Vurderte det lenge selv, men ble til at jeg beholdt mitt Happybytesabonnement for ringing (20 kr pr mnd), og mobildata 50 GB (prøvekjøp) fra OneCall i 3 mnd. Har dualsimtelegon, og dette er en løsning jeg har brukt lenge med forskjellige operatører for mobildata. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. november 2022 Forfatter Del Skrevet 30. november 2022 Krokan skrev (1 minutt siden): Ja, det var et godt tilbud. Vurderte det lenge selv, men ble til at jeg beholdt mitt Happybytesabonnement for ringing (20 kr pr mnd), og mobildata 50 GB (prøvekjøp) fra OneCall i 3 mnd. Har dualsimtelegon, og dette er en løsning jeg har brukt lenge med forskjellige operatører for mobildata. Ja det blir vel grei pris ut av det, men disse prøvabo. med ny pris etter noen måneder liker jeg ikke 😕 2 Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 30. november 2022 Del Skrevet 30. november 2022 Hopper av når prøveperioden er over, har akkurat hatt Ice for 1kr pr mnd i omtrent 3 måneder, nå står OneCall for tur. Så det hadde passet perfekt om det kommer et godt tilbud på banen i slutten av februar for min del. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. november 2022 Forfatter Del Skrevet 30. november 2022 Krokan skrev (19 minutter siden): Hopper av når prøveperioden er over, har akkurat hatt Ice for 1kr pr mnd i omtrent 3 måneder, nå står OneCall for tur. Så det hadde passet perfekt om det kommer et godt tilbud på banen i slutten av februar for min del. Må du ikke få tilsendt nytt simkort i posten hele tiden da? Det høres ut som et ork. Om ikke du har esim da, og alle operatørene støtter det. 1 Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 1. desember 2022 Del Skrevet 1. desember 2022 Verdens enkleste sak å bytte simkort da, tar vel maks 2-3 min inkl bytte av pinkode. 1 Lenke til kommentar
Doge Skrevet 1. desember 2022 Del Skrevet 1. desember 2022 Ser ikke Happybytes har ringing for 20 kr, men 70 kr? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 2. desember 2022 Del Skrevet 2. desember 2022 Var nok et abonnement de ikke tjente særlig mye på, og har nok derfor fjernet det. De hadde også et abonnement helt uten månedsavgift tidligere, det er også fjernet, men eksisterende kunder har fått beholde det. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. januar 2023 Del Skrevet 7. januar 2023 Selv kunde hos Release og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå