Ohny Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 noen av dere som har samma problemet? at du ikke kommer ikke inn på A.messenger? altså første gangen jeg prøvde kom jeg inn, men senere har jeg ikke fått kommet inn i det hele tatt, vet ikke om det er no feil med tilkoblinga mi, jeg kommer jo inn på Opera og sånt. Noen som har løse dette? Ps. vet dere om noe andre Messenger programmer? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Sikker på at du bruker rett tilkobling? Jeg må bruke et alternativt oppsett enn det jeg mottok fra Telenor :/ Kanskje du har et lignende lagret og brukte det første gangen? Lenke til kommentar
joenohr Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Sikker på at du bruker rett tilkobling? Jeg må bruke et alternativt oppsett enn det jeg mottok fra Telenor :/ Kanskje du har et lignende lagret og brukte det første gangen? AGILE er full av feil! Jeg har prøvd alle muligheter da jeg har samme feil som deg! Har hatt 5 ulike series 60 mobber (3x6600 og 2 sx1) og alle genererer samme feil. funker en gang, then no more.... prøv heller å pushe [email protected] for hjelp / omskriving av programmet Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Sikkerpå at du har rett versjon? her bare startet jeg opp programmet, vaglte den alternative oppkoblingen jeg bruker i Opera, nå Agile Messenger og også til andre programmer og startet å chatte. Ikke noe feilmelding eller noe. N6600. Hvordan pokker har du greid å hatt 3 N6600er forresten? Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Sikker på at du bruker rett tilkobling? Jeg må bruke et alternativt oppsett enn det jeg mottok fra Telenor :/ Kanskje du har et lignende lagret og brukte det første gangen? AGILE er full av feil! Jeg har prøvd alle muligheter da jeg har samme feil som deg! Har hatt 5 ulike series 60 mobber (3x6600 og 2 sx1) og alle genererer samme feil. funker en gang, then no more.... prøv heller å pushe [email protected] for hjelp / omskriving av programmet Hvilke feil da??? Hos meg fungerer Agile utmerket fra første stund!!! Har den koblet på hele tiden og har aldri hatt problemer med Agile på min N6600 retro... Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Retroboy: åssen tilkobling har du? jeg vet ikke om det er no feil med min, som jeg sa, det gikk fint første gangen, men etter det har jeg aldri klart å komme inn mer *rister neve* Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 I denne posten finner du oppsettene mine http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=187489&hl= Retro.... Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Gosh!! Tror det må være feil hos Agile Mess master server, får jeg kommer ikke inn etter jeg har oppsettet som Retroboy ga meg! er det noen som har kommet inn på Agile Mess mer enn 2 ganger ?? Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Sitter å snakker med vennene akkurat nå, så jeg tror ikke det er feil på Agile messenger. Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hva kobler du deg opp med??' MSN?? Bruker du hotmail konto brukernavn og passord??? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg kobler opp msn ja, og ja jeg har hotmail konto Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det går an å bruke søkefunksjonen, det er en rekke temaer om agile messenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå