RunningRiver Skrevet 30. november 2022 Del Skrevet 30. november 2022 (endret) Etter at jeg fikk kontakt med butikken ba de meg å sende mail for dette. Etter jeg sendte mail har jeg ikke hørt noe fra de på 3 uker. Kan jeg hevekjøpet hvis selger bruker for lang tid på å svare? Og hvordan går jeg frem når selger er umulig å få tak i både mail og tlf? Endret 30. november 2022 av RunningRiver Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 Ja, under forutsetning at "det foreligger en mangel og dette ikke skyldes forbrukeren eller forhold på forbrukerens side", se forbrukerkjøpsloven pgf 26 > 32. https://lovdata.no/lov/2002-06-21-34/§26 On 11/30/2022 at 3:09 PM, RunningRiver said: Og hvordan går jeg frem når selger er umulig å få tak i både mail og tlf? Opprett sak hos forbrukerrådet, spesielt hvis det dreier seg om stayclassy. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå