nstamnorden Skrevet 30. november 2022 Del Skrevet 30. november 2022 Finnes det et enkelt/gratis fakturaprogram som kan anbefales? Til nå har jeg brukt contafaktura gratis, men de går no over til 129,- per mnd. Jeg fakturerer for øyeblikket veldig lite... så usikker på om jeg trenger alle funksjonene i conta. Hvilket fakturaprogram anbefales? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. november 2022 Del Skrevet 30. november 2022 Hva med SendRegning? Lenke til kommentar
Cascada81 Skrevet 7. desember 2022 Del Skrevet 7. desember 2022 Basisutgaven av Bas21 er gratis. Du må laste opp og sende fakturaene manuelt i gratisutgaven, men er relativt enkel å bruke. Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 22. februar 2023 Del Skrevet 22. februar 2023 nettgiro.no - Gratis fakturaprogram for pc, tablet og mobil - Priser for bruk og tilleggstjenester Om det er bra vet jeg dokk ikke. Eller Gratis fakturaprogram på nett! Gratis, online faktura. Faktura1.no en venn av meg bruker gammelt vr-fakt regneark ..... ser greit ut men da må du ha giroblanketter. http://kaslegard.no/VRgratisfakt.xls Ellers ser om du finner et fin mål her: Fakturaer - Office.com Lenke til kommentar
X10anT Skrevet 24. februar 2023 Del Skrevet 24. februar 2023 Hvorfor blir ikke Faktura Larsen nevnt? Enkelt gratis og brukervennlig nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå