Duztey Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Det gjør jeg! det spillet kommer til å rocke forferdelig mye! håper jeg da... Ser og høres ihvertfall bra ut.. hva tror dere? (vær så snill å spar meg for sånn "xbox-er-mye-bedre-crap" greier... plz) Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har sett noen videoer fra det. Ser sinnsykt fett ut. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Kun sett bilder. Men det ser sinnsykt lovende ut. Sikkert en av 2004's store overraskelser. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Tro meg når jeg sier: Det er meeeeeget bra!! Var en uferdig versjon det jeg prøvde, så grafikken var ikke helt på topps i den (det kommer det helt sikkert til å bli i fullversjonen), men skytesystemet, med å skyte vilt rundt hjørnet fungerte bra. Det er bare å stille seg bak et skydd og stikke ut våpenet og plaffe løs. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Så nettopp en video. Dette kan bli noe hvis ikke historien suger.. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Prøvde hvor? Gjennom verdens beste student jobb. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Synes spillet ser svært lovende ut.Har sett du korte videoer og jeg er meget imponert av det jeg så der. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Prøvde hvor? Gjennom verdens beste student jobb. Som hva da ? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Grums.. du som har prøvd "beta" versjonen, hvordan var lydeffektene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå