Nykur Skrevet 28. november 2022 Del Skrevet 28. november 2022 Hei Trodde i lang tid at tastaturet mitt på jobb var ødelagt, så valgte i dag å ta med mitt tastatur hjemmefra. Problemet er at alle taster fungerer som normalt, bortsett fra bokstaven Ø. Den knappen må jeg longpresse for at den skal gjøre noe. Det merkelige er at i login så fungerer tasten som normalt. Har forsøkt å skru av filter keys og all form for assistanse for typing i Windows 10. Har også eliminert alle program utenom de mest essensielle, en teori var at en program hijacka den knappen til noe annet. Noen som har vært borti dette før og eventuelt har en løsning jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. november 2022 Del Skrevet 28. november 2022 Skjer det samme om du kobler det til en annen PC? Lenke til kommentar
Nykur Skrevet 28. november 2022 Forfatter Del Skrevet 28. november 2022 Just now, Nimrad said: Skjer det samme om du kobler det til en annen PC? Ø funker helt fint på en annen maskin med dette tastaturet. Problemet oppstår kun på den maskinen jeg sitter på nå og har testet med 3 tastatur. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. november 2022 Del Skrevet 28. november 2022 Kan forsøke å boote med en Linux minnepinne, for å se om det er hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå