Hanhijnn Skrevet 28. november 2022 Del Skrevet 28. november 2022 (endret) Er Thansen et greit sted å kjøpe eksosanlegg/deler, eller har dere bedre forslag? Endret 28. november 2022 av Hanhijnn Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 28. november 2022 Del Skrevet 28. november 2022 Handlet bakpotte til en BMW derfra på våren i år. Den hadde bra passform og virka ok kvalitet. Men de har sikkert flere underleverandører på eksos, var italiensk firma som hadde laget den jeg kjøpte 1 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 28. november 2022 Del Skrevet 28. november 2022 (endret) billigdel.no hadde de mest rimelige karosseridelene når jeg var på jakt etter kanaler til Mazdaen. Endret 28. november 2022 av Fantomtegningen 1 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 28. november 2022 Forfatter Del Skrevet 28. november 2022 Fantomtegningen skrev (2 timer siden): billigdel.no hadde de mest rimelige karosseridelene når jeg var på jakt etter kanaler til Mazdaen. Ser de har anlegg fra Bosal, men det er noe dyrere enn Thansen. Men takk for tipset. Var ikke kjent med den leverandøren. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 28. november 2022 Del Skrevet 28. november 2022 Sjekk også https://www.veng.no/products samt https://www.romnes.no/produktoversikt/ Hvilket bilmerke skal du ha deler til? Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 28. november 2022 Forfatter Del Skrevet 28. november 2022 NoBo skrev (19 minutter siden): Sjekk også https://www.veng.no/products samt https://www.romnes.no/produktoversikt/ Takk for tips, men får ikke opp pris på noen av disse uten å registrere seg med en brukerprofil, og det syns jeg ikke skal være nødvendig. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. november 2022 Del Skrevet 28. november 2022 (endret) Har kjøpt rimelige eksosdeler på Eurodel.no, de har også flere fabrikanter. Endret 28. november 2022 av Dragonlove 1 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 29. november 2022 Forfatter Del Skrevet 29. november 2022 Dragonlove skrev (14 timer siden): Har kjøpt rimelige eksosdeler på Eurodel.no, de har også flere fabrikanter. Ja der var det faktisk rimelige deler fra produsenten Polmo. Har du vært borti det merket før? Bra kvalitet eller? Takk for tipset forresten! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 29. november 2022 Del Skrevet 29. november 2022 Hanhijnn skrev (6 timer siden): Ja der var det faktisk rimelige deler fra produsenten Polmo. Har du vært borti det merket før? Bra kvalitet eller? Takk for tipset forresten! Har det på Konebilen, ikke forvent knall kvalitet, byttet bakre potte for 2 år siden og nå nylig midtre potte, men det fungerer for all del. 1 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 29. november 2022 Forfatter Del Skrevet 29. november 2022 Dragonlove skrev (1 time siden): Har det på Konebilen, ikke forvent knall kvalitet, byttet bakre potte for 2 år siden og nå nylig midtre potte, men det fungerer for all del. Kvaliteten er vel omtrent i forhold til prisen... Hvordan var passformen? Var det MYE plunder og heft å få det sammen? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 29. november 2022 Del Skrevet 29. november 2022 Hanhijnn skrev (Akkurat nå): Kvaliteten er vel omtrent i forhold til prisen... Hvordan var passformen? Var det MYE plunder og heft å få det sammen? Til vår bil var det 2 typer av mellompotte, en lang og en litt kortere, på bilen står det den korte typen, mens Eurodel kun hadde den lange typen, løste det med å bestille den lange og kappe litt av den, gikk helt fint det. Jeg fant ut dette da jeg studerte orginal dele katalog, men jeg har funnet ut at hos Toyota er det litt spesielt med deler og også ikke så veldig stort utvalg utenom orginal deler, da er det mye bedre hos BMW. 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. november 2022 Del Skrevet 29. november 2022 Jeg pleier å kjøpe eksosanlegg på ebay fra en dude i polen. Kvaliteten overgår Bosal med glans. Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 29. november 2022 Forfatter Del Skrevet 29. november 2022 mobile999 skrev (Akkurat nå): Jeg pleier å kjøpe eksosanlegg på ebay fra en dude i polen. Kvaliteten overgår Bosal med glans. Vil du delekontaktinfo? Gjerne på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå