iblazeqt Skrevet 27. november 2022 Del Skrevet 27. november 2022 Jeg har en stund siklet over en smoker til å kunne virkelig tilbrede ulike matretter low&slow og oppnå en god røyksmak. Det er jo noen Black-friday tilbud som frister, men spørsmålet er hvor mye penger man skal legge i dette. Jeg ser det finnes smokere som både bruker kull, eller pellets som energikilde. Hva anbefales her (mtp smaksopplevelse og vanskelighetsgrad)? Primært har jeg sett meg ut følgende modeller: - Traeger pro series 22 (billigste modellen til 7000,- per i dag). - Masterbuilt Gravity series 560 (8000,- men kull, og ikke pellets) - Traeger ironwood 650 (12 000,- ) Jeg heller mot pro series 22, men ser denne kommer uten Wifi. Er det andre større forskjeller mellom de to Tragerene bortsett fra Wifi, og størrelsen? Er det verdt å legge i 5000,- for å gå opp til ironwooden? Wifi virker som nice to have, men langt i fra et must, og det virker for meg vanskelig å forsvare 5000kr ekstra. Alt av tips og råd mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå